Gabi napsala konstruktivní kritiku, ve které vizdvihla i klady obrázku. taky řekla co by se dalo do příště zlepšit. nevidím v tom žádný problém.
delibird pro aksile (Celokuk)
Informace
tak tady je aksile 11
- Datum vytvoření
- Út 14. 12. 2010
- Dlouhý popisek
- řekla sem si že budu kreslit pro toho kdo bude chtít tak je tu
- Klíčová slova
- Delibird
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Čt 16. 12. 2010, 16:09:02
Re
Lidi zlatí, něco vám řeknu. Naučte se hodnotit tvorbu každého člověka ve vztahu k jeho schopnostem a předchozím orbázkům (tímto narážím na komentáře např. Voltorba, Gabi etc.), v budoucím životě by vám to mohlo pomoct a tak trochu to preventuje ostatní od toho, aby se k vám chovali přesně tak.
Řekněte mi, proč rodiče přijdou ke škrtanici svého tříletého potomka, na které toho papouška najdete jen s opravdovou dávkou fantazie, a onen obrázek CHVÁLÍ? Vždyť přece není realistický! Má moc tlusté nohy! Je hranatý! BLA BLA BLA bla... Proč? Protože jsou mu tři roky! Vzhledem k věku a k tomu, jak vypadal minulý pokus o papouška je to zlepšení NA ÚPLNĚ STEJNÉ ÚROVNI, jako nějaký godartista na devu, který konečně vyhmátne správnou anatomii ruky...
Řekněte mi, jaký má význam přijít k tomuto obrázku, říct, co všechno je tam příliš hranatě, malé, velké, nerealistické, když by se to dalo shrnout jednou větou znějící nějak takto: Ještě je to trošku hranatější a barvičky přespříliš křiklavé, ale Delibird je moc hezký a rozhodně je to zlepšení =D. (<- tohle bych řekla já). Pokud místo jedné věty napíšete sáhodlouhou pitvu každé prkotinky, která se vám nezdá, jen ukazujete tučnou šipkou na sebe, jako na kariéristy, kteří mají nutkání ostatní pošlapávat a tím zvyšovat svoji úroveň.
Čt 16. 12. 2010, 12:37:40
filozof
a co se týká úrovně pokégalerie: je zcestné se o ní bavit. hlavně proto, že taky záleží na tom co opravdu od poékégalerie chceme. a nemyslím si, že v minulosti bylo vše lepší.
Čt 16. 12. 2010, 12:34:50
filozof
napsal jsem naprosto normální komentář a proto se nemám za co stydět. to je vše.
DTU: jo, to bylo k mému obrázku! :D můj brácha si dělal srandu z Nii a Voltorba xD
Čt 16. 12. 2010, 06:40:02
Voltorb
Jupi: Jediný kdo tu napsal že se urazil jsem byl já a já to pochopitelně nemyslel úplně vážně ale trochu s nadsázkou. Jinak jsme prostě jen napsali svůj názor, proč by to nemělo být ve výstavce.
St 15. 12. 2010, 23:10:02
JupiterSG
gabi: ten nastroj se jmenuje kapatko ked uz tak...
tiez som sa pobavila ked som si teraz precitala celu diskusiu... a musim povedat ze uroven na FA rapidne klesa... fakt :/ a tym nemyslim obrazok ale samotnych clenov pokegalerky... zase raz ste ma nesklamali a boli ste k sebe pekne hnusni.
Povedzte mi jedno... aky zmysel ma to, ze ci je to vo vystavke alebo v atelieri? myslim ze na 9 rocne dievca je to v malovani obdivuhodny vykon ale vy na take nepozerate... vy len porovnavate ostatnych so sebou, urazate sa na kazdej blbosti, hadate sa ohovarate sa jak male sproste deti akoze nehnevajte sa ale uz sa konecne uvedomte a skuste nad sebou trochu porozmyslat.. tolko k tomu
St 15. 12. 2010, 22:48:38
Gabi Empy
K obrázku: chybí stíny, sprej se tam podle mě moc nehodí, stromeček je takový křivý, květináč je moc geometrický, chtělo by ho to dát do víc oblejšího tvaru. Ta růžová je moc růžová a tolik neladí se samotným obrázkem, dala bych tam jinou, trochu světlejší barvu, ale nevadí. Okno je fajn, jen bych dala trošku širší rámy, sníh za oknem je pěkný, jen pozor, ať ti neleze do okna, takže nejdřív udělej obrysy okna, pak sníh, použij plechovku a přebytečný sníh lezoucí do okna dodělat s lupou. Líbí se mi ten obráz na zdi, je takový zajímavý :3 Anatomie Delibirda je v pohodě, levou nohu bych obrátila tak, aby se na ní mohl postavit, takže třeba dopředu nebo mírně na opačnou stranu... Hlavně přidej stíny, stačí si najít trochu tmavší barvu (myslím, že dvakrát poklepat myší na barvu, otevře se okno a v tom si najdi tmavší, pokud si omylem nabereš jinou a už jí někde na obrázku máš, použij takový nástroj, který vypadá jako propiska bez konce, neni to tužka ani štětec a nevim jak se jmenuje :D) a přidej jí tam, kde pokémon není osvětlený, takže když jde světlo zhora, bude stín na dolní části jeho těla a částí jeho těla. Neboj se dělat větší stíny, pokud chceš, můžeš se zeptat někoho, kdo umí dobře v malování (např. Voltorb), nebo se podívat na jeho obrázky. ;3
K diskuzi: Podle mě si tento obrázek nezaslouží být ve výstavní síni. Není ještě tolik pokročilý a myslíšm, že by v ní měly být obrázky, na které je radost se dívat, protože jsou pěkné. Nemyslím, že je ostuda mít obrázky v ateliérech, slouží k tomu, aby tam byly obrázky nováčků, pochvaly a návrhy dostávají v komentářích. Pokud si někdo myslí, že tenhle obrázek prostě v sobě něco má, proč mu nedá hlas v OMA? Nebudu řvát, když obrázek ve výstavce zůstane, ale tohle je můj názor ^^ (jestli se bude promazávat diskuze, tak mi jen tuhle část odeditněte)
St 15. 12. 2010, 21:40:11
Raichátko
jaj ludia.. jaki ste na seba hnusni :/ ako keby ste nemali jedno ci je obrazok o par pixelovych riadkov vyssie
St 15. 12. 2010, 21:35:40
Windshadow
My ale nemozeme za to ze tento obrazok padol za obet moralnemu testu od kyuu. Za to "blamujte" niekoho ineho, to nebudem ukazovat prstom (a teraz fakt!) ale kazdopadne tuto celu disputu by mohli proste admini vymazat aby bol pokoj posvatny. Hawk.
St 15. 12. 2010, 21:34:55
Voltorb
snad jen ještě že ten svůj první komentář byl myšlen trochu s nadsázkou a ne doslova a k tomu nerealistickému stromu - neříkám že musí být úplně dokonalý ale svítivě zelená plocha obalená řetězy?
St 15. 12. 2010, 21:31:20
Voltorb
Já tuhle konverzaci každopádně opouštím, svůj názor jsem už řekl, nemám co dodat.
St 15. 12. 2010, 21:29:53
Darkan the Umbro
L:já některé obrázky považoval za podařené...ale stejnak mi ho odsoudili jako vězně-na doživotí...tohle sám pociťuju...
St 15. 12. 2010, 21:28:09
Abigail
mi přijde nejvíc smutný, že skittynka nakreslila ten obrázek pro někoho (v tomto případě pro aksile11) a za to, že jí chtěla jen udělat radost, se na ni snesla jen sprška ne zrovna příjemných komentů..
St 15. 12. 2010, 21:23:30
Lolian
no, taky se musim vyjadrit, tuhle konverzaci pozoruju uz celkem dlouho a porad mi nejde na rozum jedna vec: proc se tady dohadujete, kde ten obrazek ma bejt? Nevypada to, ze by se ten dotycny admin mel k tomu to presunuout do atelieru...
obrazek: myslim, ze na malovani (teda pokud to je v malovani *stupidni poznamka*) a na 9 let je to slusny vykon, ja bych tohle nikdy nenakreslila a to mi je 11 ;) nu, ty stiny se urcite casem naucis, kdyz vytrvas, ted to ani tak nevadi, me by tam dokonce ty stiny i trosku vadily *uhyba kamenum* ;) ten snih a slunicko se ti bohuzel moc nepovedlo, ten snih by chtel bily lineart, to slunicko trosku pravidelnejsi, ne tak male a sisate. Delibird je dobry, libi se mi, ten se ti povedl ^^ Ten pytlik...neni to tak zly, ale jak uz rekl Voltorb, chtelo by to trosku zplostely spodek ;)
celkove: me se to libi, ode mne to ma fav, patri ti muj obdiv, protoze ja bych v malovani toto opravdu nakrelit nedokazala :) pokracuj, pokud vytrvas, tak budes v MS paint profik ^^
tot muj nazor, neberte mi ho, nekamenujte me za nej a hlavne prestante resit, jestli to patri do vystvni sine nebo do atelieru....
Voltorb: a napadlo te vubec tam taky napsat, co se ti na obrazku libilo, co bys pochvalil? -___- Krome te anatomie Delibirda tam nevidim zadny klad...
Vsichni: jak by vam bylo, kdyby vam tohle nekdo napsal k obrazku, ktery jste povazovali za podareny, jeste vam to dali do vystavky, coz me (a verim, ze i skittynku) by urcite potesilo? zamyslete se laskave nad sebou
St 15. 12. 2010, 21:11:52
Kyuubreon
Jezis ludia vy ste taak vtipný sa musim normalne smiat :DDDD
ten obrazok som do vystavnej siene pridala JA pretoze z jednej casti som si chcela otestovat VAS ako clenov priatelskej Pokekomunity coz sa mi potvrdilo ze spravanie vecsiny z vas ma uplne sklamalo.. je tu len zavist, sebalutost, hnusne urazky, no strasne nieco.
A samozrejme obrazok som dala do vystavky pretoze vecsina z vas tak strasne mudrych by tak krasneho delibirda urcite nenakreslila a proste si ma ziskal.. (ale ako kludne si ho presunte kde chcete ked vas to tak zere)
To ze je obrazok bez tienov neznamena ze je to odpad ..mnoho umelcov kresli obrazky aniz by kreslili tiene nechapem co tym sledujete.. vecsina z vas sice robi tiene ale su uplne mimo takze byt vami tak tu moc nevyskakujem.
dalej ma celkom pobavili Voltorbove body ako napr. ze strom neni realisticky ..jediny kto by tu mohol vediet nakreslit realisticky strom je tak Suicune wolf alebo mozno aj Yena takze tak.
alebo slnko ktore nevypada skutocne.. umenie neni len o realnosti
no a takto by som tu mohla vypisovat do aleluja ale proste Skuste sa riadit .."Podla seba sudim teba" a nebudte na seba zly. :)
skoncila som
St 15. 12. 2010, 20:53:00
Akillana
Tak a teď bych se ráda zeptala i já... čeho si myslíte, že docílíte tím, že tento obrázek bdue přesunut do ateliéru? Takový ten hrdý pocit, že jste udělali něco správnýho a spravedlivýho? Vážně by mě to zajímalo, nějak nedokážu pobrat vaše myšlení a značné úsilí, které vy tady dáváte najevo. :) Neříkám, že souhlasím s umístěním, to rozhodně ne, ale jestli je něco s čím hodně nesouhlasím, tak je to váš přístup
St 15. 12. 2010, 20:40:29
Darkan the Umbro
Joo už vím kde to bylo...u obrázku:Cucátor return (Robopikachu vs. Cucátor)
St 15. 12. 2010, 20:38:01
Darkan the Umbro
četl jsem si staré komenty ^__^ ....tam někdo udělal hrubku ve tvém jméně VOLTROB (myslím) a tys ho opravil myslím že to bylo: "Nejsem VOLTROB,ale VOLTORB a pro tebe Pan Voltorb"...tak nějak.....Tak Pane Voltorbe tady to máte ^^
St 15. 12. 2010, 20:29:59
Darkan the Umbro
Souhlas s Panem Voltorbem ^_^....některé z těch důvodů jsem chtěl napsat,ale "Pan" Voltorb mně předběhl...(nepíšu moc rychle ^^)
St 15. 12. 2010, 20:24:08
Voltorb
Rukario: Dobrá tedy. Ve výstavních síních by měly být ouze obrázky, které jsou pěkné, dobře pokoukatelné, no prostě velmi povedené. A ať se skittynka neurazí, tohle tomu neodpovídá..
.
A kdyby se někdo chtěl zeptat proč, zkusim pár důvodů:
1) Nepřítomnost stínů
2) Delibirdova anatomie ujde, ale přece jen mi připadá, že stojí maličko nakřivo, tuto výtku až tak vážně nebrat, možná spíš sugestivní pocit.
3) Ten strom - nevypadárealisticky. Má příliš tlustý kmen a veškeré větve i s jehličím jsou odbity jako jedna velká svítivě zelená plocha obalená řetězy. A ten stojan je taky zvláštní.
4) Ten pytel vypadá pofiderně, pokud stojí na zemi, měl by mít nějak zdeformované dno nebo tak, prostě aby se udržel rovně.
5) Za tím oknem to slunce nevypadá moc skutečně - prostě žlutá koule s trochou žlutého spreje a ten sníh to samé.
6) Ten obraz vypadá zvláštně, ale tohle je už jen detail.
Jako největší zápor obrázku ale vidím tu 1)
St 15. 12. 2010, 20:12:17
Rukario Nakamura
Ale no tak, přestaňte se už dohadovat. Tenhle obrázek si, podle většiny z vás, nezaslouží být ve výstavních síních, ale minimálně jednomu tvorovi tady přišel tak zajímavý, že má plné právo zde být. Tím tvorem byl onen moderátor, který jej sem přijal, tak co kdyby jste počkali na jeho vyjádření, proč by právě tenhle obrázek měl být ve výstavce...?
A nakonec a hlavně...Když už se vám nezdá, že by měl být ve výstavce, proč prostě nenapíšete hlavní důvody, proč by tu neměl být? Zatím je to jen samé "Já a mí kamarádi mají určitě hezčí obrázky, než tady toto a přesto nejsou ve výstavce, tak jako co to je nespravedlnost!?", ale zatím tu nebyl žádný plnohodnotný kritický komentář, který by z tohoto uměleckého díla udělal pouze výtvarný pokus ^^;
St 15. 12. 2010, 20:11:46
Voltorb
Tak jako sry ale v tu chvíli jsem to musel napsat. Tohle by podle mě ve výstavce být nemělo
St 15. 12. 2010, 20:02:25
Windshadow
Ale tak no, niekto to môže brať tak že "ja mám lepšie obrázky a sú v ateliéri". nebudem na nikoho ukazovať *drzo si ukáže na Voltorba*
St 15. 12. 2010, 19:58:10
Akillana
Ale no tak.. co mění na situaci to že ej to ve výstavce, nebo v ateliéru? Stejně si asi všichni řaděj obrázky podle psoeldní akce/komentáře. Jste moc sebevztažný a urážlivý. Navíc, se ale sakramensky zamyslete nad tím, jak se cítí autorka, pokud to čte? Z tohodle mi je fakt upřímně zle.
St 15. 12. 2010, 19:55:06
Voltorb
*právě se hluboce urazil, protože jemu zatim nikdy nikdo nic do výstavky nedal a tady tohle tam putuje*
St 15. 12. 2010, 19:46:38
Rizarden
dobrá tak dáme tohle do výstavky protřže je to nejlepší obrázek toho uživatele .. : http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=6531 ... achjo :(
St 15. 12. 2010, 16:24:30
medvidek
Mozna je to nejlepsi obrazek od skitty ale taky se zastavam nazoru ze tenhle obrazek by mel jit do atelieru :) vzdyt mnohem lepsi obrazky ma treba aji Shay a ve vystavni sini ma snad jen jeden nebo dva (ted fakt nevim)? No zda se mi to divne vzdyt ani stiny nema, taky je tam kostrbaty lineart a jeste nejaka mistecka nevybarvena :-/
Út 14. 12. 2010, 23:49:12
1elda1
Ono já bych to v Síni i nechala, vždyť je to nejlepší obrázek, který zatím skittynka namalovala. A na to že je tu krátce a je jí devět....
Út 14. 12. 2010, 21:56:42
aksile11
Díky, hezký obrázek, ten obraz je dobrej x3 Abstraknííí :3 Stromeček s míň geometrickým kmenem by se hodil taky, ale jinak fajn :3
Út 14. 12. 2010, 21:53:26
Raichátko
vcelku pekny obrazok na malovanie, dobre sa na to pozera, len nejake tie tieniky by to chcelo :D
Út 14. 12. 2010, 21:52:19
aksile11
Obrázek je hezký, ale na Výstavní síň to fakt nemá, kvůli tomu oběsit? ^^' Já jsem jen chtěla s tím díky atd. počkat až se to spraví, protože admin by nejspíš promazal komentáře ^^'
Út 14. 12. 2010, 21:47:32
Kony
aksile, popravdě, kdybych ti namaloval obrázek a napsala bys tam tohle, tak bych se nejspíše šel oběsit ^^;
což třeba takové díky nebo něco takového? ._. styď se
Re