omg tak ještě jednou... tady se to něja,k zmršilo.. pozadí má bejt průhledný
Kyuu a Rukario (Celokuk)
Informace
Pic #048 - Kyuu a plyšák Rukario
- Datum vytvoření
- Út 27. 04. 2010
- Poslední změna
- Út 27. 04. 2010
- Dlouhý popisek
- Pic #048 - Kyuu a plyšák RukarioTakže další obrázek používající kombinaci vektoru a rastru je na světě :) Obrázek Kyuu s plyšovým Rukariem je art trade s Kyuubreon. Náčrtek a lineart nakreslila Raichátko <3 ... takže je to další collab :)Já sem lineart zvektorizoval na mým Linuxovým notebooku v Inkscape 0.47pre4 r22446 (jj, je to trochu starší verze, ale zkompilovat novou verzi se mně povedlo až po vektorizaci ^^;) a vytvořil sem základní jednobarevný plochy pro stínování. Poprvý sem použil ve vektoru efekt připomínající "simulace přítlaku" z Photoshopu, takže lineart už není jenom stejně tlustá čára, ale tloušťka čáry se mění. V Photoshopu sem to kdysi dávno použil u obrázků Pikachu & Buneary, Ninetales' Inferno a Anthro Aggron-Aggry Girl, kterej sem nikdy nedokončil.. jaj asi by sem tomu moh o prázdninách načmárat pozadí a hodit to sem, když se sem Aggron-Aggry (teď už Renny) vrátila ^^. V tomhle obrázku je to zkreslení lineartu trochu výraznější.Potom sem zvektorizovanej základ vyexportoval v několika vrstvách jako PNG a chtěl sem to naimportovat do Photoshopu a vystínovat to v něm stejně jako předchozí 2 obrázky (Raichátko facepalm, Rayquaza a Sky Pillar), ale zjistil sem, že na Linuxu ve Wine Photoshop CS2 vyhlásil stávku a odmítal pracovat se štětcem a gumou, což se ukázalo jako závažnej bug. Proto sem to zkusil otevřít v Gimpu 2.6.7, kterej byl v Linuxu už předinstalovanej, a začal sem se učit v něm. I když někteří nejmenovaní tvoři tvrdí, že Gimp je na fekální hmotu, použitelnost byla docela slušná až na 2 okna utíkající tak různě za ostatní programy a postupně narůstající extrémní pomalost a sekavost celýho programu (po každý úpravě vlastností vrstvy čekat minutu, než můžu udělat něco dalšího, je prostě fail). Takže sem to risknul a celej víkend strávil stahováním zdrojovýho kódu a kompilování závislostí (při som se mimochodem nějak upgradovalo celý GTK, takže od ty doby vypadá Firefox úplně jinak) a konečně zkompilování aktuálního stavu zdrojovýho kódu Gimpu 2.7.1. Výsledek byl silně překvapující.. Nová verze Gimpu je asi 200x rychlejší, ukládá místo 10-ti minut jenom 10 vteřin, a umí všechny podokna uzamknout do hlavního okna jako single-window mode.Takže stínování probíhalo v pro mě úplně novým programu a úplně novým způsobem, proto v obrázku asi bude dost chyb ^^; Taky sem poprvý stínoval trochu "chlupatějšího" tvora, takže i o to to bylo složitější.Od vytvoření lineartu do finální podoby obrázku uběhlo 14 dní.. (2010.04.13 - 2010.04.27) kreslení mně teď trvá trochu delší dobu, protože se musím učit na maturitu.. myslím že kromě PokéSrazu o příštím víkendu asi do konce května nic kreslit nebudu...Takže děkuju Raichátku za lineart <3 <3 a doufám, že se obrázek bude líbit :DCo se povedlo: Myslím že úspěch je, že se mně povedlo zkompilovat Gimp 2.7.1 (2010-04-23) a nakreslit první obrázek stínovanej v Gimpu. Taky se poved lineart <3Co se nepovedlo: možná to, že některý části těla vypadaj moc uměle ^^Novýho sem zkusil to, že sem vektorově napodobil simulaci přítlaku, poprvý použil Gimp a poprvý zkusil stínovat nějakýho chlupatějšího tvora (to ale neznamená, že styl stínování by byl chlupatej.. to ještě neumím :D )A protože Raichátko kreslí o hodně lepší náčrtky než já, tak myslím že další obrázky budou podobným způsobem dělaný collaby :3MROOOOUSK <3
- Klíčová slova
- Žádná klíčová slova u obrázku nejsou.
- Umístění
- Výstavní síně
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Út 27. 04. 2010, 11:47:23
Galerie
Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.
Galerie