ECK: XD to víš nom. Když mi to nevyšlo s tím blízkým focením a ohniskovou vzdálenosti, blesk byla jediná možnost, co zbyla XD
Elitní čtyřka
Informace
Tak nevím jestli ta fotka není ještě horší než ta předtím XD
- Datum vytvoření
- So 31. 10. 2009
- Poslední změna
- Ne 15. 11. 2009
- Dlouhý popisek
- Tak pokus o obrázek, ale musím říct že se mi nepovedl tak jak jsem si představovala, mno, ale dost to dělá taky ta špatná fotka, tak snad se mi povede lepší až ten foťák zprovozním ^^ možná taky lineart bych mohla ještě zkusit zvýraznit. Co myslíte? Jinak budu ráda když mi to ještě zkritizujete co by šlo ještě zlepšit^^ chybami se člověk učí^^ inspirace byla brána, zde: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Johto_League
- Klíčová slova
- Aerodactyl, Ariados, Bruno, Crobat, Dragonite, elitní ?ty?ka, Exeggutor, Forretress, Gengar, Gyarados, Hitmonchan, Hitmonlee, Hitmontop, Houndoom, Charizard, johto odznaky, Jynx, Karen, Koga, Lance, Machamp, MS2, Muk, Murkrow, Onix, Slowbro, Umbreon, Venomoth, Vileplume, Will, Xatu
- Umístění
- Výstavní síně
- Oblíbenost
Minisoutěž: 1 bod
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Tyto komentáře se týkají starší verze obrázku.
So 31. 10. 2009, 22:09:55
En-Cu-Kou
Aha... A já se divil proč jsou ty rohy tak tmavý.... Na blesk se vykašli, sviť jinak.
So 31. 10. 2009, 22:09:33
Rukario Nakamura
Aha, tak ho zkus příště nepoužít. Blesk je fajn, ale k focení obrázků, zvláště těch na bílém papíře, je spíš ke škodě. Jedině by šel použít blesk odražený, ale to bys musela mít velký přídavný blesk a ten asi nemáš. Takže víc nasvítit samotný obrázek a na blesk kašli.
So 31. 10. 2009, 22:05:00
Rosnička
Ou, koberec, já zapomněla XD vyfotím bez koberce až budu moct XD a se sluníčkem, jasně jasně:D
So 31. 10. 2009, 22:03:11
Bill Watson
Pozeram ze zase ten krasny koberec...inak zevraj sa obrazok lepsie osvetli ked pouzijes slniecko takze skus to tak...
So 31. 10. 2009, 22:03:10
Rosnička
Ok, Encu, příště zkusím :)no jo, von je to foťák pár let starej, dostali jsme ho za nákupy v Ternu, no, takže kvalita je fuj:D Prej to má mět čtyři megapixely ale fotí to jak můj mobil, kterej má 1,3:D R: bylo to focený z větší vzdálenosti a je to vořezaný XD ale s tím nasvícením máš pravdu.
So 31. 10. 2009, 22:01:20
Rukario Nakamura
Ztmavuje je ale proto, že způsob pořizování snímku je očividně špatný, jelikož je snímek pořízen ze zbytečně malé vzdálenosti nebo sice z dobré vzdálenosti, ale s mnohem větší ohniskovou vzdáleností, než jaké je třeba. To vše doplněno nedostatečným nasvícením foceného objektu.
Vůbec by nebylo špatné fotit obrázek z větší vzdálenosti a okraje ořezat až v počítači...
So 31. 10. 2009, 21:52:20
En-Cu-Kou
Rukario: Bohužel na nějaké to hraní si s histogramem je potřeba dobrá fotka – tenhle foťák, zdá se, ztmavuje rohy obrázku.
Rosnička: Pastelky nejsou ono na jednolité plochy... Možná zkus příště na pozadí nějakou texturu?
So 31. 10. 2009, 21:50:00
Bill Watson
Pekne no...jedine ze ta fotka no...a trochu mi prijde cudna tvar Karen ale to je v poho
So 31. 10. 2009, 21:49:40
Rukario Nakamura
Jo a ještě uprav pozadí toho okénka s umbreonem. To je vybarvené vážně strašně. Vastně jsi se dopustila stejný chyby, kterou tu běžně vytýkám těm nejmladším a nejméně zkušeným...Nevybarvovala jsi stejným směrem a stejnou intenzitou-_-
So 31. 10. 2009, 21:44:44
Rukario Nakamura
Tak lepší fotku by to určitě chtělo. Ale ten lineart bych nechal tak jak je a na místo toho bych zvýraznil vybarvování. Prtože tohle je takové moc světlounké, nevýrazné a někde ti pokémoni a trenéři doslova splývají s pozadím. Tu berevnost by možná šlo upravit na lepší i samotným focením, případně doupravením fotky v nějakém programu na to určeném (pohrát si s histogramem...změnit poměr červené, zelené a modré, případně s intenzitou světla, nebo experimentovat se saturací, světly a stíny.) Takže bys teoreticky na ten obrázek už packama šahat nemusela, což by ti práci výrazně usnadnilo.
So 31. 10. 2009, 21:43:24
En-Cu-Kou
Tak doufám že tu lepší fotku stihneš... A je docela škoda že nemáš v okolí někoho se skenerem.
Rukario Nakamura