No, nejdřív jsem si myslel, že to tmavý u kamene patří k němu, ale to je vlastně jen stín. Každopádně to vypadá divně, u stínů kamenů je to pixelovatý, u stínu Shelldera přechodový. A ty kameny se k tomu prostě nehodí.
"Hunt"
Informace
No, neviem ci je to zrovna lov, ale ok ^^; >>> MS11
- Datum vytvoření
- Po 12. 04. 2010
- Dlouhý popisek
- Tak nejak to dopadne, ked Slowpokeovia lovia ^^Samozrejme lovia na Shelldera, pretoze kazdy z nich sa chce (anime alike) vyvinut ^^Co sa na obrazku podarilo? Mne sa paci, bez ohladu na to co sa podarilo, mozno tiene kamenov. Celkovo som spokojny, Slowpokovia celkom pekne vysli, tiene, farby, rastlina je podarena... Kamene su fajn, tiene pokulhavaju ^^; +chyba tien rastliny treba editnut >.<Co sa na obrazku nepodarilo? Tiene kamenov na zemi vyzeraju divne, su dost od veci, takisto cela ta zem a voda su od veci...Cim som sa inspiroval? Inspiroval som sa MS11, tym ako sa Slowpoke vyvija v anime, tym ze Slowpoke je jeden z mojich naj poke...Co som skusil nove? Poriadne tienovat, tiene na zemi, kreslit si ciary odkial ide svetlo a odtial odhadnut kde je tien....(whew) ***(okrem ineho) INSPIRACIA ***Kamene robene pomocou http://luckywolf.deviantart.com/art/Lucky-s-Rock-Tutorial-25699151 (za pol minuty XD)Shellder inspirovany http://fc01.deviantart.net/fs40/f/2009/038/c/e/Shellder_Pokedoll_by_PaperBuff.jpg vpravo v stredeEste ku kazdemu nieco poviem...Slowpoke plavajuci, zhora prvy, to je taky obycajny Slowpoke ^w^Slowpoke plavajuci, zhora druhy, to je tiez taky obycajny Slowpoke ^w^;Slowpoke plavajuci, zhora treti, to je taky trochu postihnuty Slowpoke ^w^;;;Slowpoke spiaci, tomu chyba tien, inak je celkom podareny ^^ nikdy som nic v takej poze nekreslil, cize si myslim ze je to celkom fajn ^^Slowpoke plavajuci, "stojaci" uplne vpravo, to je taky podareny, "commander" XDRastlina, taka obycajna, prva ktora mi napadla, nech to nie je zlozite ^^Kamene take ze aby zaplnili miesto, nech to dno nie je len piesok ^^Dno je take podivne, cez 3 ci 4 vrstvy, kde jedna je tmava, druha je svetla s mensim krytim, na tom je este vrstva s nejakym prechodom a tak dalej XDVoda obycajna, radialny prechod z miesta odkial ma svietit...Tak to je asi vsetko ^^ este zajtra addnem podpis a ten tien ^^Yay, som mega happy ze mi vysli tiene ^w^
- Klíčová slova
- hunt, MS11, Shellder, Slowpoke
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Ne 18. 04. 2010, 16:17:05
Nidoking
BU: kde vidis obe techniky na jednom? O.o
A velke plochy sa zle (aspon mne teda) robia rucne, tak tam som radsej pouzil tie prechody (konkretne voda a zem teda).
Ne 18. 04. 2010, 16:06:56
Miju Bery
Chtělo by to ucelit styl, něco máš pixelovaný, něco přechodama. Vypadá to divně, obzvláště tam, kde máš obě techniky na jednom objektu. ^^;
Ne 18. 04. 2010, 15:51:28
Nidoking
Vsetky su zaujimave, ale maju jeden detail, a to ten, ze vsetky su tienovane (resp prechody) zhora-dole. Original by mal byt radialny prechod, to znamena ako osvetlene na mieste a vsade dalej menej svetla... ako lampa na stol XD
Ale i tak dakujem, a ten druhy je pekny, ale je mozno moc tmavy ^^ Skusim sa s tym pohrat az bude cas ^^
Pá 16. 04. 2010, 14:09:05
Shayla
BW:mně se taky to druhý líbí nejvíc
ale dala sem radši i ty ostatní ať si nido vybere
Pá 16. 04. 2010, 14:08:02
Bill Watson
urcite ne dat tu vrstvu cez lineart ako si to spravila ty shay...inak to druhe je najkrajsie
Pá 16. 04. 2010, 14:05:09
Shayla
já bych to udělala takhle:http://nd03.jxs.cz/127/231/0fcd779d44_64061448_o2.png
Nidoking