L:, no, já se řídil tím jak vypadá všude jinde...
Kyuu a Rukario
Informace
Pic #048 - Kyuu a plyšák Rukario
- Datum vytvoření
- Út 27. 04. 2010
- Poslední změna
- Út 27. 04. 2010
- Dlouhý popisek
- Pic #048 - Kyuu a plyšák RukarioTakže další obrázek používající kombinaci vektoru a rastru je na světě :) Obrázek Kyuu s plyšovým Rukariem je art trade s Kyuubreon. Náčrtek a lineart nakreslila Raichátko <3 ... takže je to další collab :)Já sem lineart zvektorizoval na mým Linuxovým notebooku v Inkscape 0.47pre4 r22446 (jj, je to trochu starší verze, ale zkompilovat novou verzi se mně povedlo až po vektorizaci ^^;) a vytvořil sem základní jednobarevný plochy pro stínování. Poprvý sem použil ve vektoru efekt připomínající "simulace přítlaku" z Photoshopu, takže lineart už není jenom stejně tlustá čára, ale tloušťka čáry se mění. V Photoshopu sem to kdysi dávno použil u obrázků Pikachu & Buneary, Ninetales' Inferno a Anthro Aggron-Aggry Girl, kterej sem nikdy nedokončil.. jaj asi by sem tomu moh o prázdninách načmárat pozadí a hodit to sem, když se sem Aggron-Aggry (teď už Renny) vrátila ^^. V tomhle obrázku je to zkreslení lineartu trochu výraznější.Potom sem zvektorizovanej základ vyexportoval v několika vrstvách jako PNG a chtěl sem to naimportovat do Photoshopu a vystínovat to v něm stejně jako předchozí 2 obrázky (Raichátko facepalm, Rayquaza a Sky Pillar), ale zjistil sem, že na Linuxu ve Wine Photoshop CS2 vyhlásil stávku a odmítal pracovat se štětcem a gumou, což se ukázalo jako závažnej bug. Proto sem to zkusil otevřít v Gimpu 2.6.7, kterej byl v Linuxu už předinstalovanej, a začal sem se učit v něm. I když někteří nejmenovaní tvoři tvrdí, že Gimp je na fekální hmotu, použitelnost byla docela slušná až na 2 okna utíkající tak různě za ostatní programy a postupně narůstající extrémní pomalost a sekavost celýho programu (po každý úpravě vlastností vrstvy čekat minutu, než můžu udělat něco dalšího, je prostě fail). Takže sem to risknul a celej víkend strávil stahováním zdrojovýho kódu a kompilování závislostí (při som se mimochodem nějak upgradovalo celý GTK, takže od ty doby vypadá Firefox úplně jinak) a konečně zkompilování aktuálního stavu zdrojovýho kódu Gimpu 2.7.1. Výsledek byl silně překvapující.. Nová verze Gimpu je asi 200x rychlejší, ukládá místo 10-ti minut jenom 10 vteřin, a umí všechny podokna uzamknout do hlavního okna jako single-window mode.Takže stínování probíhalo v pro mě úplně novým programu a úplně novým způsobem, proto v obrázku asi bude dost chyb ^^; Taky sem poprvý stínoval trochu "chlupatějšího" tvora, takže i o to to bylo složitější.Od vytvoření lineartu do finální podoby obrázku uběhlo 14 dní.. (2010.04.13 - 2010.04.27) kreslení mně teď trvá trochu delší dobu, protože se musím učit na maturitu.. myslím že kromě PokéSrazu o příštím víkendu asi do konce května nic kreslit nebudu...Takže děkuju Raichátku za lineart <3 <3 a doufám, že se obrázek bude líbit :DCo se povedlo: Myslím že úspěch je, že se mně povedlo zkompilovat Gimp 2.7.1 (2010-04-23) a nakreslit první obrázek stínovanej v Gimpu. Taky se poved lineart <3Co se nepovedlo: možná to, že některý části těla vypadaj moc uměle ^^Novýho sem zkusil to, že sem vektorově napodobil simulaci přítlaku, poprvý použil Gimp a poprvý zkusil stínovat nějakýho chlupatějšího tvora (to ale neznamená, že styl stínování by byl chlupatej.. to ještě neumím :D )A protože Raichátko kreslí o hodně lepší náčrtky než já, tak myslím že další obrázky budou podobným způsobem dělaný collaby :3MROOOOUSK <3
- Klíčová slova
- Žádná klíčová slova u obrázku nejsou.
- Umístění
- Výstavní síně
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Pá 07. 05. 2010, 10:33:31
Lugia010719d1
Elda: tohle už není rozmazávaný :3 Rozmazávaný stínování byly jenom 2 obrázky:
v Photoshopu a Gimpu už to je klasicky stínování měkkým štětcem s tím, že někde je stín měkkej úplně a někde trochu přitvrdlej.. Podobně jako u Jupi: http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7922&artist=104&od=0&odtp=0&fullview=on
Tak dobře jako Jupi teda nekreslím, ale myslím že styl stínů je to podobnej ^^
filozof: pokud myslíš, že Kyuu se má kreslit jinak, tak ji nakresli tak, jak si ji představuješ, ať vim jak se má správně kreslit :3 Myslím že i Kyuu bude mít radost, že ji někdo kreslí :D
Čt 06. 05. 2010, 21:02:16
1elda1
Umbreoni jsou celkově trochu buclatí, ale tady mi ani moc nepříjde, že by kyuu byla vychrtlá. Spíš se mi zdá trochu škoda, že jsi přešel z cell shadingu na takové to rozmazávané stínování.
Čt 06. 05. 2010, 20:57:02
filozof
sorry, ale souhlasím s bráchou. ta kyuu je vyrchtlá a vypadá jakoé z ulice
St 05. 05. 2010, 20:28:48
Nidoking
Lugia010719d1: Urcite to malo 42 vrstiev :D to je take mega cislo, to som si zapamatal :D Aspon si vravel, ze ich bolo 42 :)
Ne 02. 05. 2010, 11:33:25
Lugia010719d1
ahoj. Jo, má to kolem 40 vrstev (kolik přesně, si nepamatuju, a teď se mně to otevírat nechce :3) ale pamatuju si, že v Photoshopu, kde sem měl i obrázek s pozadím, sem se snad jednou dostal i na nějakejch 60 nebo 70 vrstev.. a ten PSD měl asi 200MB.. problém byl, že pak ten Photoshop už byl strašně pomalej.. můj počítač ani první notebookm to n ezvládal, a na novým ntb v Photoshopu takový kraviny dělat nemůžu, protože ho musím emulovat pod Wine .... ale vrstev může bejt hafo.. na Aggron-Aggry Anthro girl měly jenom oči asi 15 vrstev.. na Kyuu maj jenom 3 nebo 4.. :3
Ne 02. 05. 2010, 11:19:32
Nidoking
Bill: Nn, nemalo :3 si pamatam, ze sa z toho cisla este robila sranda :D
BU: Co ty tam prosim ta mas v tych vrstvach? :D
Ne 02. 05. 2010, 11:19:32
Nidoking
Bill: Nn, nemalo :3 si pamatam, ze sa z toho cisla este robila sranda :D
BU: Co ty tam prosim ta mas v tych vrstvach? :D
Ne 02. 05. 2010, 11:04:36
Miju Bery
Přijdu si tu divně... :D Ale já bych se pod těch 140 asi fakt nedostal. :D
Ne 02. 05. 2010, 11:03:31
Nidoking
Malo to 42 vrstiev :3
Ja som mal maximum nejakych 30, ale to mi postupne ubudali na nejakych konecnych 5 :)
Ne 02. 05. 2010, 10:59:13
Miju Bery
Bille, víc jak 140 vrstev a 690 MB? Jestli ne, tak je to slabý. Hodně. :D
Ne 02. 05. 2010, 09:59:17
Bill Watson
toto by ste mali vidiet kolko vrstiev to ma :D som sa uplne cudoval ked nam Lugi ukazoval ako to robil
Út 27. 04. 2010, 19:55:55
Kyuubreon
juuuu to je kyuuuut <33333
wowky tak konecne som sa dockala :33
musim povedat ze vyfarbene je to uuuzasne hrozne sa mi paci ako krasne svietim ^^
a samozrejme musim pochvalit rajcatko za zaujmavy napad na polohu :)
sice anatomicky to nieje uplne najdokonalejsie ale to nevadi
len co mi trosku vadi je ze mam tak maly cumaaak x) a trocha sisatu hlavu
kazdopadne dakujeem :3 moc sa mi to paci :333
Út 27. 04. 2010, 14:35:14
Akillana
No upířmně bych taky orázky bez pozadí zařazovala do ateliéru. Byla o tom i snad kdysi diskuze. No nic, pěkné ^^
Út 27. 04. 2010, 14:25:03
Lugia010719d1
já teda myslím že lepší obrázek bez pozadí než tam nacpat násilně nějakej humus aby tam bylo něco jako pozadí :D
Út 27. 04. 2010, 14:12:12
Renny
Lugi: ah :) Jako já proti tomu nic nemám, jen říkám, co mě nedávno říkala ženuš :D
Út 27. 04. 2010, 13:57:12
Lugia010719d1
Renny: dík :)
myslím že pozadí není nutná podmínka pro výstavní síň... je tam i dost obrázků bez pozadí... finální slovo má v tom asi En-Cu-Kou, a mně to je v podstatě jedno kde to skončí, ale myslím že by to snad mohlo ve Výstavce přežít :3
Út 27. 04. 2010, 13:40:47
Renny
Peknéé :3 A yapyap, Anthro Aggronku musíš dodělat, Aggronek u mě vždycky bude mít místečko :33
Btw. měla jsem ponětí, že obrázky bez pozadí patří do ateliéru, ne? ^^;
Út 27. 04. 2010, 13:30:08
Lugia010719d1
BW: já je dělám.. ale u tohodle fakt nevim co by sem tam dal :D zeď? roh místnosti?
Původně sem myslel, že nějaký pozadí udělám, ale přechod na Gimp to trochu zkomplikoval a sem rád že sem to vůbec vystínoval :D pozadí příště...
Út 27. 04. 2010, 11:56:34
Dung Fire
Až to pozadí bude průhledné tak mi brnkni ;) Ale jinak se mi to celkem líbí...
CELKOVÁ ZNÁMKA: 2 až 2-
ZHODNOCENÍ: Opravdu to mohlo býti trošinku víc... no nevím jak to říct... Ale taky mi připaadá že Kyuu vypadá jak bezďák, opravdu jsi ji mohl ty chlupy trošku víc uhladit. Já vím že to má nabít efektu časně ráno probuzeného Umbreona ale na mě to ten dojem fakt neháže..
Út 27. 04. 2010, 11:51:32
Galerie
Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.
Út 27. 04. 2010, 11:48:14
Lugia010719d1
omg tak ještě jednou... tady se to něja,k zmršilo.. pozadí má bejt průhledný
Út 27. 04. 2010, 11:47:23
Galerie
Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.
1elda1