pikachu.cz >> PokéGalerie >> Galerie >> Lugia010719d1 >> Kyuu a Rukario >> Celokuk
Lugia010719d1

Kyuu a Rukario (Celokuk)

Informace

Pic #048 - Kyuu a plyšák Rukario
Datum vytvoření
Út 27. 04. 2010
Poslední změna
Út 27. 04. 2010
Dlouhý popisek
Pic #048 - Kyuu a plyšák Rukario
Takže další obrázek používající kombinaci vektoru a rastru je na světě :) Obrázek Kyuu s plyšovým Rukariem je art trade s Kyuubreon. Náčrtek a lineart nakreslila Raichátko <3 ... takže je to další collab :)
Já sem lineart zvektorizoval na mým Linuxovým notebooku v Inkscape 0.47pre4 r22446 (jj, je to trochu starší verze, ale zkompilovat novou verzi se mně povedlo až po vektorizaci ^^;) a vytvořil sem základní jednobarevný plochy pro stínování. Poprvý sem použil ve vektoru efekt připomínající "simulace přítlaku" z Photoshopu, takže lineart už není jenom stejně tlustá čára, ale tloušťka čáry se mění. V Photoshopu sem to kdysi dávno použil u obrázků Pikachu & Buneary, Ninetales' Inferno a Anthro Aggron-Aggry Girl, kterej sem nikdy nedokončil.. jaj asi by sem tomu moh o prázdninách načmárat pozadí a hodit to sem, když se sem Aggron-Aggry (teď už Renny) vrátila ^^. V tomhle obrázku je to zkreslení lineartu trochu výraznější.
Potom sem zvektorizovanej základ vyexportoval v několika vrstvách jako PNG a chtěl sem to naimportovat do Photoshopu a vystínovat to v něm stejně jako předchozí 2 obrázky (Raichátko facepalm, Rayquaza a Sky Pillar), ale zjistil sem, že na Linuxu ve Wine Photoshop CS2 vyhlásil stávku a odmítal pracovat se štětcem a gumou, což se ukázalo jako závažnej bug. Proto sem to zkusil otevřít v Gimpu 2.6.7, kterej byl v Linuxu už předinstalovanej, a začal sem se učit v něm. I když někteří nejmenovaní tvoři tvrdí, že Gimp je na fekální hmotu, použitelnost byla docela slušná až na 2 okna utíkající tak různě za ostatní programy a postupně narůstající extrémní pomalost a sekavost celýho programu (po každý úpravě vlastností vrstvy čekat minutu, než můžu udělat něco dalšího, je prostě fail). Takže sem to risknul a celej víkend strávil stahováním zdrojovýho kódu a kompilování závislostí (při som se mimochodem nějak upgradovalo celý GTK, takže od ty doby vypadá Firefox úplně jinak) a konečně zkompilování aktuálního stavu zdrojovýho kódu Gimpu 2.7.1. Výsledek byl silně překvapující.. Nová verze Gimpu je asi 200x rychlejší, ukládá místo 10-ti minut jenom 10 vteřin, a umí všechny podokna uzamknout do hlavního okna jako single-window mode.
Takže stínování probíhalo v pro mě úplně novým programu a úplně novým způsobem, proto v obrázku asi bude dost chyb ^^; Taky sem poprvý stínoval trochu "chlupatějšího" tvora, takže i o to to bylo složitější.
Od vytvoření lineartu do finální podoby obrázku uběhlo 14 dní.. (2010.04.13 - 2010.04.27) kreslení mně teď trvá trochu delší dobu, protože se musím učit na maturitu.. myslím že kromě PokéSrazu o příštím víkendu asi do konce května nic kreslit nebudu...
Takže děkuju Raichátku za lineart <3 <3 a doufám, že se obrázek bude líbit :D
Co se povedlo: Myslím že úspěch je, že se mně povedlo zkompilovat Gimp 2.7.1 (2010-04-23) a nakreslit první obrázek stínovanej v Gimpu. Taky se poved lineart <3
Co se nepovedlo: možná to, že některý části těla vypadaj moc uměle ^^
Novýho sem zkusil to, že sem vektorově napodobil simulaci přítlaku, poprvý použil Gimp a poprvý zkusil stínovat nějakýho chlupatějšího tvora (to ale neznamená, že styl stínování by byl chlupatej.. to ještě neumím :D )
A protože Raichátko kreslí o hodně lepší náčrtky než já, tak myslím že další obrázky budou podobným způsobem dělaný collaby :3
MROOOOUSK <3
Klíčová slova
Žádná klíčová slova u obrázku nejsou.
Umístění
Výstavní síně
Oblíbenost
 Kyuubreon Shayla Raichátko Rukario Nakamura Maaya Voltorb Laira Poké-Lady WeeWee krasavice Viki

Komentáře

Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Pá 07. 05. 2010, 16:27:35
[Avatar]

1elda1

Lugia010719dl: noo, asi jsem se špatně vyjádřila, myslela jsem celkově Gradient shading. To je sice hezká věc, u spousty obrázků se mi to i líbí, ale rozhodně to neznamená to, že jsou úplně všechny stíny do přechodu, takhle to nenajdeš ani v reálu. Jestli nevíš, jak to myslím, tak koukni semka: http://gorachi.deviantart.com/art/Color-Theory-App-Tutorial-61529480 Je to sice tutoriál na AP, ale je tam pěkně vysvětlený, jak se má stínovat.

Pá 07. 05. 2010, 16:11:28
[Avatar]

filozof

L:, no, já se řídil tím jak vypadá všude jinde...

Pá 07. 05. 2010, 12:33:31
[Avatar]

Lugia010719d1

Elda: tohle už není rozmazávaný :3 Rozmazávaný stínování byly jenom 2 obrázky:
http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7501&artist=367&od=4&odtp=0
http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7554&artist=367&od=3&odtp=0
v Photoshopu a Gimpu už to je klasicky stínování měkkým štětcem s tím, že někde je stín měkkej úplně a někde trochu přitvrdlej.. Podobně jako u Jupi: http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7922&artist=104&od=0&odtp=0&fullview=on
http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7756&artist=104&od=2&odtp=0&fullview=on
Tak dobře jako Jupi teda nekreslím, ale myslím že styl stínů je to podobnej ^^
filozof: pokud myslíš, že Kyuu se má kreslit jinak, tak ji nakresli tak, jak si ji představuješ, ať vim jak se má správně kreslit :3 Myslím že i Kyuu bude mít radost, že ji někdo kreslí :D


Stránky:
 [1-3]   4-6   7-9   10-12   13-15   16-18   19-21   22-24   25-27   28-30   31-33   34-36 >>   >>>   
Počet komentářů na stránku:
[3]   5   10   20   50   100