pikachu.cz >> PokéGalerie >> Galerie >> Lugia010719d1 >> B/W Pokémoni - vektorizace oficiálního obrázku >> Celokuk
Lugia010719d1

B/W Pokémoni - vektorizace oficiálního obrázku (Celokuk)

Informace

Pic #051 - B/W Pokémoni vektorizace. Vektorová verze zde: http://lugigalerie.wu.cz/galerie/051/
Datum vytvoření
Čt 03. 06. 2010
Poslední změna
St 16. 06. 2010
Dlouhý popisek
Pic #051 - B/W Pokémoni vektorizace
Takže když už mám konečně odmaturováno, začínám postupně realizovat nápady, který sem dostal v době, kdy sem se musel od rána do večera učit. Jeden z nápadů byl, že by sem postupně vytvářel vektorový verze oficiálních obrázků nových Pokémonů z 5. generace. Něco podobnýho už bylo http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=7501 Zorua of Darkness, ale tam sem pózu sice nakreslil podle ofic. obrázků, ale na papír a celou sem ji od nuly obtáhnul podle fotky náčrtku.. V případě Pokabu sem vzal oficiální obrázek (konkrétně http://lugigalerie.wu.cz/galerie/051/starters.png) a přímo ho ručně vektorizoval v Inkscape 0.48 BZR r9412 (Built 2010.05.14). Obrázek tady na Pokegalerii je jenom 600dpi export do rastru - taková ukázka jak to přibližně vypadá.. Plain-SVG vektorová verze se nachází na http://lugigalerie.wu.cz/galerie/051/051-Pokabu-SVGexport.svg KLIKAT NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!!! Firefox 3.6.3 to překvapivě zobrazuje správně. Jak jsou na tom ostatní prohlížeče, to fakt nevim, ale pro 100% správný zobrazení doporučuju stáhnout program Inkscape na www.inkscape.org (je to 100% zadarmo).
A proč vlastně dělám vektorizace? Důvodů je několik.
1.) Vektorová grafika se dá nekonečně zvětšovat bez ztráty kvality - hodí se v případě, že někdo bud epotřebovat zvětšit/zmenšit obrázek na konkrétní velikost nebo ho bude chtít vytisknout (plagát, tričko, obrázek v textu, atd.)
2.) Vektorová grafika zabírá míň místa na disku. (60kB SVG oproti 355kB rastru-PNG o velikosti jen 600dpi)
3.) Pro mě to je tak trošku způsob, jak by sem se snad moh zlepšit ve stínování, a procvičení základních nástrojů v Inkscape, při kterým se můžu naučit pracovat rychlejc a líp :D
4.) Prostě sem se začal nudit, když už se nemusím celej den učit. Raichátko je v Bratislavě, takže mrouskat nemůžu, a venku prší, takže kešit nemůžu (ale ono se to brzo snad obojí změní <3 )
Začčal sem pracovat 2010.06.02 a skončil po půlnoci 2010.06.03. Celková doba práce asi 2 a půl hodiny. Tročku jiným způsobem sem udělal oči, protože přesná kopie očí podle původního obrázku vypadala "mrtvě".
Pokud by ste měli nějaký připomínky a nápady k vektorizacím, tak sem s nima...
Ještě jednou, vektorová verze TADY: http://lugigalerie.wu.cz/galerie/051/051-Pokabu-SVGexport.svg OTEVŘENÍ NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ. Pokud odkaz nestíáhnete (klik pravým myšítkem, uložit cíl jako), ale kliknete na něj levým myšítkem, může se stát, že zamrzne prohlížeč, počítač spáchá defenestraci na svým uživateli nebo nastane konec světa. Za škody neručím >:3
EDIT 2010.06.03: Přidávám Tsutaaju.
Vektorová Plain SVG verze Tsutaaja tady: http://lugigalerie.wu.cz/galerie/051/051-Tsutaaja-SVGexport.svg
Kresleno ve škole 2010.06.03 v Inkscape 0.48 BZR r9471 (Built 2010.06.03). Poslední den, kdy sem byl fyzicky přítomen na střední škole :3 Myslím že celkovej čistej čas práce byl asi 2 hodiny. A taky sem udělal novej SVG export Pokabu, kde lineart je v jedny skupině, a celkově je to seskupený. Je na původním odkazu
EDIT 2010.06.06: Přidávám Mijumaru.
Kresleno před mrouskem a po mrousku 2010.06.04 a 2010.06.06 v Inkscape 0.48 BZR r9471 (Built 2010.06.03). Zatím byl asi nejlehčí.
Taky sem objevil jak vyčistit exportovaný SVG soubory, takže sem na server uploadnul už 3. verzi Pokabu SVG a 2. verzi Tsutaaja. tentokrát o pár kB menší (díky su-v za radu)
Počty objektů v jednotlivejch souborech:
Tsutaaja 32 objektů,
Pokabu 44 objektů,
Mijumaru 43 objektů
EDIT 2010.06.09: Přidávám Zoruu.
Kresleno 2010.06.09 v Inkscape 0.48 BZR r9495 (Built 2010.06.09)
Zorua: 47 objektů
+ Oprava menší chybky u Tsutaajy: Tsutaaja SVG 3. verze
EDIT 2010.06.16: Munna
Kresleno 2010.06.12 v Inkscape 0.48 BZR r9486 (Built 2010.06.06) na Pokésrazu v Brně u EnCuKoua. Měla to bejt ukázka jak se kreslí v Inkscape, ale trochu sem to zprasil.
Munna: 14 objektů
BTW je to zatím první verze. Až vyjde čistá verze oficiálního artworku, změním asi barvy i velikost.
Klíčová slova
Mijumaru, Munna, Tepig, Tsutaaja, vektorizace, Zorua
Umístění
Ateliéry
Oblíbenost
 Shayla Raichátko Renny Voltorb Tono222 WeeWee Windshadow Rizarden Lisory Kony kikina
Soutěž
Tento obrázek byl 8. v Soutěži "Pátá generace."

Komentáře

Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Čt 26. 09. 2013, 23:08:13
[Avatar]

Lugia010719d1


Út 14. 06. 2011, 16:19:50
[Avatar]

Shayla

*
Lugio,až budeš zase kreslit,udělej Keldeo ;D

Ne 03. 10. 2010, 15:02:19
[Avatar]

Lugia010719d1

Zoroark se nějak zaseknul, nestíhám ^^;

Pá 01. 10. 2010, 20:52:53
[Avatar]

Raichátko

*
az bude mat cas na kreslenie kony

Pá 01. 10. 2010, 20:52:19
[Avatar]

Kony

*
Tak kdy to přidáš? :/

Pá 13. 08. 2010, 14:29:23
[Avatar]

Lugia010719d1

brzo se možná objeví Zoroark.. jinak s dalšíma počkám, až budou přímo oficiálně vydaný HQ artworky, a ne scany z časopisů a podobně.. Takže asi až ty hry oficiálně vyjdou v Japonsku

Čt 17. 06. 2010, 20:15:52
[Avatar]

Nidoking

GE: odkial vies? O.o a to je 157 poke... konecne nieco vacsie ako prva generacka! :D

Čt 17. 06. 2010, 19:42:54
[Avatar]

Gabi Empy

Ikaros, neprovokuj, je to trapný x3
Těch poké spolu s těma novýma bude dohr. 650, takže něco hezkého tam pro vás bude... :D

Čt 17. 06. 2010, 16:00:51
[Avatar]

Nidoking

diana: Nom, ked myslis :3

Čt 17. 06. 2010, 15:54:10
[Avatar]

Ikaros

Gabi Empy: :P Pojď sem a zopakuj to :D
(Tsutája je hnusná :PP :D)


Stránky:
 [1-10]   11-20   21-30   31-40   41-50   51-60   61-70   71-80 >>   >>>   
Počet komentářů na stránku:
3   5   [10]   20   50   100