pikachu.cz >> PokéGalerie >> Galerie >> skittynka >> delibird pro aksile
skittynka

delibird pro aksile

Informace

tak tady je aksile 11
Datum vytvoření
Út 14. 12. 2010
Dlouhý popisek
řekla sem si že budu kreslit pro toho kdo bude chtít tak je tu
Klíčová slova
Delibird
Umístění
Ateliéry
Oblíbenost
 Re aksile11 Lolian Kony Shuppet

Komentáře

Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Pá 17. 12. 2010, 23:36:29
[Avatar]

En-Cu-Kou

Dobře, proč ne...

Pá 17. 12. 2010, 19:22:28
[Avatar]

Kyuubreon

som to myslela ze chcem sebe zrusit moderatorstvo

Pá 17. 12. 2010, 16:21:08
[Avatar]

Darkan the Umbro

K:já myslím že by se nemělo mazat moderátorství (nic proti)...moderátoři tady na to dávají pozor i když se někdy jejich názory můžou trošku lišit...kdyby bylo po mém tak bych tady jen přemazal některé komenty...^_^ můj názor...^^

Čt 16. 12. 2010, 19:53:42
[Avatar]

Kyuubreon

ziadam o zrusenie moderatorstva uz ma to vazne stve (slusne povedane) >____<

Čt 16. 12. 2010, 17:41:55
[Avatar]

UmbreonAlex0011

noo takže ja idem k obrázku(nie som bohvieaký kritik ale skúsim): na to že máš deveť rokov vieš v tom celkom pekne kresliť to uznávam. Ja som v tvojich v tom skicáry horšie kreslila XDD. Delibird je taký akurát veď aj tak každý si pokémony kreslí ako chce XDD*ukáže na seba* áno to vrece by mohla si trošku poupravovať. tiene netreba mne by sa tam tiež nehodili. Ale hmm áno dá sa na to pozerať je to pekné ja som začínala horšie heee XDD. Ale čím viac sa budeš zlepšovať tým krajšie to bude ale naozaj prekrásny výkon.

Čt 16. 12. 2010, 17:40:08
[Avatar]

Re

*
medvidek: Tak tady se ve většině případů nedá mluvit o kritice ale o čistě subjektivním pocitu: Je to hezký etc. Semtam se objeví něco konstruktivnějšího a to je super, ale mě prostě bije do očí, když je ta kritika nemístná :(. Mrzí mě to pak už jen za autora toho obrázku. O důvod víc si ty kritiky trošku vychovat :)

Čt 16. 12. 2010, 17:37:11
[Avatar]

medvidek

Mozna ze ta chyba v kritice je duvodem toho ze je tady vetsina lidi +/- stejne urovne. A jeste neco zda se mi ze cim vic je tu mladsich lidi (15 a mene) tim je tu horsi kritika. Proste ve spatne kritice vidim jen nevyzralost a ta se snad casem bude zlepsovat.
PS: Nerikam ze jsem dobry kritik pro me jsou tady nejlepsi kritici ti co maji nad 20 let :) jakoze jsou tady i mladsi ale v tech starsich vidim nejvetsi jistotu v dobre kritice.

Čt 16. 12. 2010, 17:35:41
[Avatar]

En-Cu-Kou

skyttinko a aksile, promiňte že kvůli chybě moderátorů se tu neřeší váš obrázek, ale to, kam patří.
aksile, díky se hodí napsat hned; kdyby to někdo smazal tak si stěžuj (nebo napiš znova).
Shaylo a Voltorbe, stíny nejsou důležitá součást obrázku, ale technika vedoucí jednak k tomu, že obrázky vypadají realisticky (což nemusí být vždycky cíl), a pak k tomu, že si umělec uvědomí jak věci doopravdy vypadají (a bez toho se kreslí špatně). Stíny jsou samozřejmý další krok někoho, kdo se snaží kreslit realisticky a stíny nemá (což je většina nováčků). Není to měřítko kvality obrázku.
Lolian, super komentář :)
skittynko, určitě si přečti komentář od Gaby Empy o vybírání barev; kdyby ti to nešlo tak se tu zeptej.
Jupi: Úroveň Galerie jde nahoru a dolů... Teď je asi zrovna v mínusu, ale nejspíš to není dlouhodobý trend.
Kyuu, zařadit někoho do očividně vyšší kategorie než kam patří je nespravedlivé vůči všem zúčastněným. Jako test toho, jak je zdejší komunita přátelšká, to očividně fungovalo. Díky za to, že jsi na tenhle problém upozornila, nicméně jestli to opravdu bylo schválně, měl by ses skittynce omluvit.
Nu, a do Výstavní síně to opravdu nepatří.

Čt 16. 12. 2010, 17:24:50
[Avatar]

Re

*
medvidek: já chápu centrum sporu ale úmyslně se v něm neangažuju, protože na tuhle věc jaksi nemám názor. Objektivně mi ale přijde, že se nejvíc přou lidé +- stejné úrovně jako tenhle obrázek, kteří se nedokáží smířit s faktem, že jejich obrázeky jdou do ateliéru a tenhle šel do výstavní síně.
**
V čem se ale angažuju, je způsob kritizování, který se mi zdá špatný, a beru ho za samostatný problém mnohem větší, než ono přiřazení obrázku. Víc než vy se setkávám s lidmi, kteří neumí kritizovat a takoví jsou většinou přesvědčení, že celému světu rozumí nejlíp a kritizují nejvíc. Proto považuji za jakousi svoji morální povinnost vás tu alespoň trochu vychovat tím správným směrem, protože dobrých a slušných kritiků je málo. Na kritice se musí uplatňovat tatáž Komenského zásada jako na učení: uměřenost :).
**
Podle mě, pokud člověk kritizuje doopravdy s dobrým úmyslem, tak nemá nejmenší chuť se na tom díle pěkně povozit. Takový kritik automaticky sám analyzuje úroveň díla, aby nekritizoval zbytečně moc (protože z toho nemá potěšení a chce pomoct). Ještě jinak: pokud víš, že by se půlstránkové vědecké zkritizování díla nesetkalo s jakýmkoliv výsledkem na práci autora, tak ho prostě nenapíšeš. Pokud ovšem shledáváš jakési uspokojení v tom, že napíšeš kritiku, která zní chytře a je tak dlouhá - čili značí tvou vlastní vyspělost- tak ji napíšeš i přes vědomí, že efekt bude nulový.
**
Rada na konec: Pokud vidíš tisíc chyb, vyber si jednu a dej autorovi prostor na ní zapracovat a tu naději, že se zlepší :).

Čt 16. 12. 2010, 17:13:17
[Avatar]

filozof

R: dobře, beru to na vědomí.

Čt 16. 12. 2010, 17:07:54
[Avatar]

Voltorb

Takže to řeknu takhle - nikdy jsem neřekl, že ten obrázek je špatný. Na devítiletou holku je to jistě velmi dobré dílo. Jen si stojím za názorem, že to nepatří do Výstavních síní.

Čt 16. 12. 2010, 16:58:49
[Avatar]

medvidek

No myslim ze vinikem "hadky" je rozdeleni atelieru a vystavni sine :). Vetsina zdejsich je zvykla na to ze do vystavni sine patri obrazky ktere maji stiny, pozadi, jsou peclive vybarvene, apd. (v nekterych pripadech ani pozadi nemusi mit kdyz jde o opravdu dobre provedeny obrazek). Taky si myslim ze vetsina (ti kteri nemaji obrazky ve vystavni sini a hrozne se o to snazi) se citi jako by jim nekdo krivdil. Nevim rekl bych ze tohle vsechno by se vyresilo tim ze by se bud upravila ty pravidla (pravidla o tom ktery obrazek kam patri) a nebo by mel na kazdeho fungovat stejny metr :). Ja vzdycky myslel ze vystavni sin je pro obrazky kterym nic nechybi ktere jsou proste perfektni :) kde si kazdy zacatecnik muze rict taky bych chtel mit jednou obrazky ve vystavni sini a proto se budu vic a vic snazit :).
A jeste konkretneji k obrazku: Myslim ze nikdo nerekl ze tenhle obrazek je skaredy ba naopak vetsina tvrdi ze je to zatim nejlepsi obrazek skittynky ale ze bohuzel jeste nema na to byt ve vystavni sini a na tom neni vubec nic patnyho ^^
PS: Ja uz se tu nechtel vyjadrovat ale kdyz se to tu furt resi a ja to proste nevydrzel a musel jsem napsat svuj nazor. ted me klidne aji ukamenujte :( ale stejne jsem rad za to ze jsem to tu napsal.

Čt 16. 12. 2010, 16:50:41
[Avatar]

Re

*
filosof: konstruktivní kritika s detailním rozborem všech detailů je fajn věc, ale je možná až od určitého lvlu a kritik MUSÍ být schopný ten lvl správně určit, jinak by měl raději mlčet, protože by mohl napáchat víc škody než užitku :)
**
Opět přirovnám k tříletému dítěti - nemůžeš mu začít vysvětlovat (i kdyby tomu rozumělo), že křídla se skládají takhle a nohy na kostře jdou takhle nejdřív dozadu k 'patě' a pak šikmo dopředu atd. Stejně tak na tomhle obrázku. Nemůžeš u devítileté holčičky předpokládat, že pronikne do tajů všech problémů, které se na tom obrázku vyskytují. Dalo by se říci, že její kreslení ještě není ve stádiu, kdy by se tohle vůbec dalo nazvat problémy. Na Skittynčin věk je tohle naprosto úžasné dílko ve všech ohledech a jestli vydrží kreslit dál, tak má Potenciál s velkým P.
**
Konstruktivní kritika by se v tomhle případě měla zaměřit výhradně na výběr barev, konkrétně na radu, jak si v malování namíchat něco jiného, než ten jejich příšerný základní výběr :). TOHLE je konstruktivní právě proto, že může pokusem a omylem přinést nějaký kýžený výsledek. Když jen vyjmenuješ tisíc chyb, autora jednak demotivuješ se vůbec snažit a jednak je všechny položíš na stejnou úroveň. Zatímco kdybys jednu věc vyzdvihnul,(jako já poukazuju na výběr barev), může se autor zaměřit na tenhle problém a mezitím se může stát, že se jednoho dne pořádně podívá na květináč v obýváku a uvědomí si, jaký ma doopravdy tvar. A o tom to je.

Čt 16. 12. 2010, 16:20:14
[Avatar]

filozof

Gabi napsala konstruktivní kritiku, ve které vizdvihla i klady obrázku. taky řekla co by se dalo do příště zlepšit. nevidím v tom žádný problém.

Čt 16. 12. 2010, 16:09:02
[Avatar]

Re

*
Lidi zlatí, něco vám řeknu. Naučte se hodnotit tvorbu každého člověka ve vztahu k jeho schopnostem a předchozím orbázkům (tímto narážím na komentáře např. Voltorba, Gabi etc.), v budoucím životě by vám to mohlo pomoct a tak trochu to preventuje ostatní od toho, aby se k vám chovali přesně tak.
Řekněte mi, proč rodiče přijdou ke škrtanici svého tříletého potomka, na které toho papouška najdete jen s opravdovou dávkou fantazie, a onen obrázek CHVÁLÍ? Vždyť přece není realistický! Má moc tlusté nohy! Je hranatý! BLA BLA BLA bla... Proč? Protože jsou mu tři roky! Vzhledem k věku a k tomu, jak vypadal minulý pokus o papouška je to zlepšení NA ÚPLNĚ STEJNÉ ÚROVNI, jako nějaký godartista na devu, který konečně vyhmátne správnou anatomii ruky...
Řekněte mi, jaký má význam přijít k tomuto obrázku, říct, co všechno je tam příliš hranatě, malé, velké, nerealistické, když by se to dalo shrnout jednou větou znějící nějak takto: Ještě je to trošku hranatější a barvičky přespříliš křiklavé, ale Delibird je moc hezký a rozhodně je to zlepšení =D. (<- tohle bych řekla já). Pokud místo jedné věty napíšete sáhodlouhou pitvu každé prkotinky, která se vám nezdá, jen ukazujete tučnou šipkou na sebe, jako na kariéristy, kteří mají nutkání ostatní pošlapávat a tím zvyšovat svoji úroveň.

Čt 16. 12. 2010, 12:37:40
[Avatar]

filozof

a co se týká úrovně pokégalerie: je zcestné se o ní bavit. hlavně proto, že taky záleží na tom co opravdu od poékégalerie chceme. a nemyslím si, že v minulosti bylo vše lepší.

Čt 16. 12. 2010, 12:34:50
[Avatar]

filozof

napsal jsem naprosto normální komentář a proto se nemám za co stydět. to je vše.
DTU: jo, to bylo k mému obrázku! :D můj brácha si dělal srandu z Nii a Voltorba xD

Čt 16. 12. 2010, 06:40:02
[Avatar]

Voltorb

Jupi: Jediný kdo tu napsal že se urazil jsem byl já a já to pochopitelně nemyslel úplně vážně ale trochu s nadsázkou. Jinak jsme prostě jen napsali svůj názor, proč by to nemělo být ve výstavce.

St 15. 12. 2010, 23:19:14
[Avatar]

Gabi Empy

Jupi: Ok, dík ^^ Mě to přesně nenapadlo :D

St 15. 12. 2010, 23:17:55
[Avatar]

Windshadow

Jupi: Spisovne je to pipeta :D

St 15. 12. 2010, 23:10:02
[Avatar]

JupiterSG

gabi: ten nastroj se jmenuje kapatko ked uz tak...
tiez som sa pobavila ked som si teraz precitala celu diskusiu... a musim povedat ze uroven na FA rapidne klesa... fakt :/ a tym nemyslim obrazok ale samotnych clenov pokegalerky... zase raz ste ma nesklamali a boli ste k sebe pekne hnusni.
Povedzte mi jedno... aky zmysel ma to, ze ci je to vo vystavke alebo v atelieri? myslim ze na 9 rocne dievca je to v malovani obdivuhodny vykon ale vy na take nepozerate... vy len porovnavate ostatnych so sebou, urazate sa na kazdej blbosti, hadate sa ohovarate sa jak male sproste deti akoze nehnevajte sa ale uz sa konecne uvedomte a skuste nad sebou trochu porozmyslat.. tolko k tomu

St 15. 12. 2010, 22:48:38
[Avatar]

Gabi Empy

K obrázku: chybí stíny, sprej se tam podle mě moc nehodí, stromeček je takový křivý, květináč je moc geometrický, chtělo by ho to dát do víc oblejšího tvaru. Ta růžová je moc růžová a tolik neladí se samotným obrázkem, dala bych tam jinou, trochu světlejší barvu, ale nevadí. Okno je fajn, jen bych dala trošku širší rámy, sníh za oknem je pěkný, jen pozor, ať ti neleze do okna, takže nejdřív udělej obrysy okna, pak sníh, použij plechovku a přebytečný sníh lezoucí do okna dodělat s lupou. Líbí se mi ten obráz na zdi, je takový zajímavý :3 Anatomie Delibirda je v pohodě, levou nohu bych obrátila tak, aby se na ní mohl postavit, takže třeba dopředu nebo mírně na opačnou stranu... Hlavně přidej stíny, stačí si najít trochu tmavší barvu (myslím, že dvakrát poklepat myší na barvu, otevře se okno a v tom si najdi tmavší, pokud si omylem nabereš jinou a už jí někde na obrázku máš, použij takový nástroj, který vypadá jako propiska bez konce, neni to tužka ani štětec a nevim jak se jmenuje :D) a přidej jí tam, kde pokémon není osvětlený, takže když jde světlo zhora, bude stín na dolní části jeho těla a částí jeho těla. Neboj se dělat větší stíny, pokud chceš, můžeš se zeptat někoho, kdo umí dobře v malování (např. Voltorb), nebo se podívat na jeho obrázky. ;3
K diskuzi: Podle mě si tento obrázek nezaslouží být ve výstavní síni. Není ještě tolik pokročilý a myslíšm, že by v ní měly být obrázky, na které je radost se dívat, protože jsou pěkné. Nemyslím, že je ostuda mít obrázky v ateliérech, slouží k tomu, aby tam byly obrázky nováčků, pochvaly a návrhy dostávají v komentářích. Pokud si někdo myslí, že tenhle obrázek prostě v sobě něco má, proč mu nedá hlas v OMA? Nebudu řvát, když obrázek ve výstavce zůstane, ale tohle je můj názor ^^ (jestli se bude promazávat diskuze, tak mi jen tuhle část odeditněte)

St 15. 12. 2010, 21:40:11
[Avatar]

Raichátko

jaj ludia.. jaki ste na seba hnusni :/ ako keby ste nemali jedno ci je obrazok o par pixelovych riadkov vyssie

St 15. 12. 2010, 21:35:40
[Avatar]

Windshadow

My ale nemozeme za to ze tento obrazok padol za obet moralnemu testu od kyuu. Za to "blamujte" niekoho ineho, to nebudem ukazovat prstom (a teraz fakt!) ale kazdopadne tuto celu disputu by mohli proste admini vymazat aby bol pokoj posvatny. Hawk.

St 15. 12. 2010, 21:34:55
[Avatar]

Voltorb

snad jen ještě že ten svůj první komentář byl myšlen trochu s nadsázkou a ne doslova a k tomu nerealistickému stromu - neříkám že musí být úplně dokonalý ale svítivě zelená plocha obalená řetězy?

St 15. 12. 2010, 21:31:20
[Avatar]

Voltorb

Já tuhle konverzaci každopádně opouštím, svůj názor jsem už řekl, nemám co dodat.

St 15. 12. 2010, 21:29:53
[Avatar]

Darkan the Umbro

L:já některé obrázky považoval za podařené...ale stejnak mi ho odsoudili jako vězně-na doživotí...tohle sám pociťuju...

St 15. 12. 2010, 21:29:07
[Avatar]

Abigail

Kony: já vím, ale přišlo mi, že to nikdo nepobral..

St 15. 12. 2010, 21:28:38
[Avatar]

Kony

*
Abi: To jsem se snažil napsat ^^;

St 15. 12. 2010, 21:28:09
[Avatar]

Abigail

mi přijde nejvíc smutný, že skittynka nakreslila ten obrázek pro někoho (v tomto případě pro aksile11) a za to, že jí chtěla jen udělat radost, se na ni snesla jen sprška ne zrovna příjemných komentů..

St 15. 12. 2010, 21:23:30
[Avatar]

Lolian

*
no, taky se musim vyjadrit, tuhle konverzaci pozoruju uz celkem dlouho a porad mi nejde na rozum jedna vec: proc se tady dohadujete, kde ten obrazek ma bejt? Nevypada to, ze by se ten dotycny admin mel k tomu to presunuout do atelieru...
obrazek: myslim, ze na malovani (teda pokud to je v malovani *stupidni poznamka*) a na 9 let je to slusny vykon, ja bych tohle nikdy nenakreslila a to mi je 11 ;) nu, ty stiny se urcite casem naucis, kdyz vytrvas, ted to ani tak nevadi, me by tam dokonce ty stiny i trosku vadily *uhyba kamenum* ;) ten snih a slunicko se ti bohuzel moc nepovedlo, ten snih by chtel bily lineart, to slunicko trosku pravidelnejsi, ne tak male a sisate. Delibird je dobry, libi se mi, ten se ti povedl ^^ Ten pytlik...neni to tak zly, ale jak uz rekl Voltorb, chtelo by to trosku zplostely spodek ;)
celkove: me se to libi, ode mne to ma fav, patri ti muj obdiv, protoze ja bych v malovani toto opravdu nakrelit nedokazala :) pokracuj, pokud vytrvas, tak budes v MS paint profik ^^
tot muj nazor, neberte mi ho, nekamenujte me za nej a hlavne prestante resit, jestli to patri do vystvni sine nebo do atelieru....
Voltorb: a napadlo te vubec tam taky napsat, co se ti na obrazku libilo, co bys pochvalil? -___- Krome te anatomie Delibirda tam nevidim zadny klad...
Vsichni: jak by vam bylo, kdyby vam tohle nekdo napsal k obrazku, ktery jste povazovali za podareny, jeste vam to dali do vystavky, coz me (a verim, ze i skittynku) by urcite potesilo? zamyslete se laskave nad sebou

St 15. 12. 2010, 21:11:52
[Avatar]

Kyuubreon

Jezis ludia vy ste taak vtipný sa musim normalne smiat :DDDD
ten obrazok som do vystavnej siene pridala JA pretoze z jednej casti som si chcela otestovat VAS ako clenov priatelskej Pokekomunity coz sa mi potvrdilo ze spravanie vecsiny z vas ma uplne sklamalo.. je tu len zavist, sebalutost, hnusne urazky, no strasne nieco.
A samozrejme obrazok som dala do vystavky pretoze vecsina z vas tak strasne mudrych by tak krasneho delibirda urcite nenakreslila a proste si ma ziskal.. (ale ako kludne si ho presunte kde chcete ked vas to tak zere)
To ze je obrazok bez tienov neznamena ze je to odpad ..mnoho umelcov kresli obrazky aniz by kreslili tiene nechapem co tym sledujete.. vecsina z vas sice robi tiene ale su uplne mimo takze byt vami tak tu moc nevyskakujem.
dalej ma celkom pobavili Voltorbove body ako napr. ze strom neni realisticky ..jediny kto by tu mohol vediet nakreslit realisticky strom je tak Suicune wolf alebo mozno aj Yena takze tak.
alebo slnko ktore nevypada skutocne.. umenie neni len o realnosti
no a takto by som tu mohla vypisovat do aleluja ale proste Skuste sa riadit .."Podla seba sudim teba" a nebudte na seba zly. :)
skoncila som

St 15. 12. 2010, 21:04:28
[Avatar]

Darkan the Umbro

D:to žádná holka :3 ani moje matka :DDD

St 15. 12. 2010, 20:53:00
[Avatar]

Akillana

Tak a teď bych se ráda zeptala i já... čeho si myslíte, že docílíte tím, že tento obrázek bdue přesunut do ateliéru? Takový ten hrdý pocit, že jste udělali něco správnýho a spravedlivýho? Vážně by mě to zajímalo, nějak nedokážu pobrat vaše myšlení a značné úsilí, které vy tady dáváte najevo. :) Neříkám, že souhlasím s umístěním, to rozhodně ne, ale jestli je něco s čím hodně nesouhlasím, tak je to váš přístup

St 15. 12. 2010, 20:43:35
[Avatar]

Voltorb

jaaj t už je dlouho :D tehdy jsi byl docela protivnej takže... :D

St 15. 12. 2010, 20:40:29
[Avatar]

Darkan the Umbro

Joo už vím kde to bylo...u obrázku:Cucátor return (Robopikachu vs. Cucátor)

St 15. 12. 2010, 20:38:01
[Avatar]

Darkan the Umbro

četl jsem si staré komenty ^__^ ....tam někdo udělal hrubku ve tvém jméně VOLTROB (myslím) a tys ho opravil myslím že to bylo: "Nejsem VOLTROB,ale VOLTORB a pro tebe Pan Voltorb"...tak nějak.....Tak Pane Voltorbe tady to máte ^^

St 15. 12. 2010, 20:31:56
[Avatar]

Voltorb

DtU: Proč pan Voltorb? xD

St 15. 12. 2010, 20:29:59
[Avatar]

Darkan the Umbro

Souhlas s Panem Voltorbem ^_^....některé z těch důvodů jsem chtěl napsat,ale "Pan" Voltorb mně předběhl...(nepíšu moc rychle ^^)

St 15. 12. 2010, 20:24:08
[Avatar]

Voltorb

Rukario: Dobrá tedy. Ve výstavních síních by měly být ouze obrázky, které jsou pěkné, dobře pokoukatelné, no prostě velmi povedené. A ať se skittynka neurazí, tohle tomu neodpovídá..
.
A kdyby se někdo chtěl zeptat proč, zkusim pár důvodů:
1) Nepřítomnost stínů
2) Delibirdova anatomie ujde, ale přece jen mi připadá, že stojí maličko nakřivo, tuto výtku až tak vážně nebrat, možná spíš sugestivní pocit.
3) Ten strom - nevypadárealisticky. Má příliš tlustý kmen a veškeré větve i s jehličím jsou odbity jako jedna velká svítivě zelená plocha obalená řetězy. A ten stojan je taky zvláštní.
4) Ten pytel vypadá pofiderně, pokud stojí na zemi, měl by mít nějak zdeformované dno nebo tak, prostě aby se udržel rovně.
5) Za tím oknem to slunce nevypadá moc skutečně - prostě žlutá koule s trochou žlutého spreje a ten sníh to samé.
6) Ten obraz vypadá zvláštně, ale tohle je už jen detail.
Jako největší zápor obrázku ale vidím tu 1)

St 15. 12. 2010, 20:12:17
[Avatar]

Rukario Nakamura

Ale no tak, přestaňte se už dohadovat. Tenhle obrázek si, podle většiny z vás, nezaslouží být ve výstavních síních, ale minimálně jednomu tvorovi tady přišel tak zajímavý, že má plné právo zde být. Tím tvorem byl onen moderátor, který jej sem přijal, tak co kdyby jste počkali na jeho vyjádření, proč by právě tenhle obrázek měl být ve výstavce...?
A nakonec a hlavně...Když už se vám nezdá, že by měl být ve výstavce, proč prostě nenapíšete hlavní důvody, proč by tu neměl být? Zatím je to jen samé "Já a mí kamarádi mají určitě hezčí obrázky, než tady toto a přesto nejsou ve výstavce, tak jako co to je nespravedlnost!?", ale zatím tu nebyl žádný plnohodnotný kritický komentář, který by z tohoto uměleckého díla udělal pouze výtvarný pokus ^^;

St 15. 12. 2010, 20:11:46
[Avatar]

Voltorb

Tak jako sry ale v tu chvíli jsem to musel napsat. Tohle by podle mě ve výstavce být nemělo

St 15. 12. 2010, 20:04:35
[Avatar]

Darkan the Umbro

Taky bych to nedával do výstavky...

St 15. 12. 2010, 20:02:25
[Avatar]

Windshadow

Ale tak no, niekto to môže brať tak že "ja mám lepšie obrázky a sú v ateliéri". nebudem na nikoho ukazovať *drzo si ukáže na Voltorba*

St 15. 12. 2010, 19:58:10
[Avatar]

Akillana

Ale no tak.. co mění na situaci to že ej to ve výstavce, nebo v ateliéru? Stejně si asi všichni řaděj obrázky podle psoeldní akce/komentáře. Jste moc sebevztažný a urážlivý. Navíc, se ale sakramensky zamyslete nad tím, jak se cítí autorka, pokud to čte? Z tohodle mi je fakt upřímně zle.

St 15. 12. 2010, 19:55:06
[Avatar]

Voltorb

*právě se hluboce urazil, protože jemu zatim nikdy nikdo nic do výstavky nedal a tady tohle tam putuje*

St 15. 12. 2010, 19:46:38
[Avatar]

Rizarden

dobrá tak dáme tohle do výstavky protřže je to nejlepší obrázek toho uživatele .. : http://fanart.pikachu.cz/content/picture.php?picture=6531 ... achjo :(

St 15. 12. 2010, 19:09:46
[Avatar]

Tukánek

Am,nevím jestli do výstavky...

St 15. 12. 2010, 17:44:24
[Avatar]

Ependy

Nikomu to neuškodi a někoho to potěší no nechte to tady.

St 15. 12. 2010, 16:24:30
[Avatar]

medvidek

Mozna je to nejlepsi obrazek od skitty ale taky se zastavam nazoru ze tenhle obrazek by mel jit do atelieru :) vzdyt mnohem lepsi obrazky ma treba aji Shay a ve vystavni sini ma snad jen jeden nebo dva (ted fakt nevim)? No zda se mi to divne vzdyt ani stiny nema, taky je tam kostrbaty lineart a jeste nejaka mistecka nevybarvena :-/

St 15. 12. 2010, 14:07:22
[Avatar]

Shayla

vždyť to ani nemá stíny (nic proti)

St 15. 12. 2010, 10:53:30
[Avatar]

filozof

mělo by to jít do ateliérů

St 15. 12. 2010, 07:39:43
[Avatar]

Kony

*
Luxy: Myslel jsem aksile ^^;

St 15. 12. 2010, 00:19:20
[Avatar]

Rizarden

mě je dvanáct a toho trenéra nikdo do výstavky nedal ^^;;

Út 14. 12. 2010, 23:49:12
[Avatar]

1elda1

Ono já bych to v Síni i nechala, vždyť je to nejlepší obrázek, který zatím skittynka namalovala. A na to že je tu krátce a je jí devět....

Út 14. 12. 2010, 23:32:53
[Avatar]

Luxya

Tak prepáč - Delibird je krásný - ale nemá mať to..vrece?

Út 14. 12. 2010, 21:56:42
[Avatar]

aksile11

*
Díky, hezký obrázek, ten obraz je dobrej x3 Abstraknííí :3 Stromeček s míň geometrickým kmenem by se hodil taky, ale jinak fajn :3

Út 14. 12. 2010, 21:53:26
[Avatar]

Raichátko

vcelku pekny obrazok na malovanie, dobre sa na to pozera, len nejake tie tieniky by to chcelo :D

Út 14. 12. 2010, 21:52:19
[Avatar]

aksile11

*
Obrázek je hezký, ale na Výstavní síň to fakt nemá, kvůli tomu oběsit? ^^' Já jsem jen chtěla s tím díky atd. počkat až se to spraví, protože admin by nejspíš promazal komentáře ^^'

Út 14. 12. 2010, 21:47:32
[Avatar]

Kony

*
aksile, popravdě, kdybych ti namaloval obrázek a napsala bys tam tohle, tak bych se nejspíše šel oběsit ^^;
což třeba takové díky nebo něco takového? ._. styď se

Út 14. 12. 2010, 21:41:21
[Avatar]

Luxya

Toto do Výstavnej siene..? no...

Út 14. 12. 2010, 21:30:32
[Avatar]

aksile11

*
Ehm? Výstavní síně? Nepřeháníte už to trochu? O.o


Počet komentářů na stránku:
3   5   10   20   50   [100]   

Login

Přihlaš se:

Odkazy

Shoutbox

Út 12. 03. 2024
health
Út 05. 03. 2024
jaký obor btw? já jsem mediální ilustrace
Út 05. 03. 2024
kolidea woahhh... trochu pozdě ale jak to dopadlo?
Po 19. 02. 2024
rip
Čt 15. 02. 2024
real
Čt 01. 02. 2024
WeeWee nekeceeej, tam možná budu nastupovat.... jsem tam už přijata, teďka čekám na výsledky z AVU. Sutnarka je skvělá škola.
St 22. 11. 2023
pika pika
So 21. 10. 2023
lupiku byl jsi šťouchnut
Út 03. 10. 2023
lolian doufam ze vis ze na tebe vzpominam... (ne creepy zpusobem) a taky na aksile kdykoliv vidim NCIS...
Út 03. 10. 2023
stouchnu do tebe na tumblru
Út 03. 10. 2023
o muj boze... ja jsem ted v plzni na sutnarce takze by se dalo rict ze kreslim

Hledání

Galerie

Seznam galerií
Seznam obrázků
[Avatar]
Re (137)
*
[Avatar]
Kyuubreon (79)
[Avatar]
JupiterSG (282)
[Avatar]
Nia Wolf (184)
[Avatar]
1elda1 (47)
[Avatar]
FireAnne (183)
[Avatar]
Marichu (118)
[Avatar]
Shayla (82)
[Avatar]
Sora Akihiru (35)
Mightyena Yena (91)
Ashelinka (96)
Raichátko (67)
Black_Diaraikia (19)
Vaporea (80)
Rentoraa Thunder (104)
aksile11 (253)
*
Hiroshine (24)
Latiosek2 (102)
Rukario Nakamura (47)
Kashua (30)
Pan Smeargle (13)
Ikahodo (11)
Lugia010719d1 (54)
naty108 (134)
Suicune Wolf (101)
En-Cu-Kou (45)
Miju Bery (25)
Frox26 (28)
Rosnička (19)
RAPTOR (65)
Sabrina Psypat (43)
Gardi (22)
Kocour (7)
saguaro (114)
Akillana (151)
b.dragon (35)
Charizardman (57)
Aston (17)
Raste (10)
Dragoniss (5)
Dark Ellie (23)
Maaya (27)
Marky (7)
Laprásek (56)
Grovajl (7)
Draaga (2)
Jeane (32)
Vitani (87)
sudowoodo (4)
Arcanine (3)