Voltorb: ok, tak mi naprogramuj to, že pokud skákající Pokémon narazí do bumpujícího bloku a Pichu/Pikachu/Raichu na něm zrovna stojí, tak nadskočí (Pichu/Pikachu/Raichu) :D
Sprites do Pokémoní hry typu Mario
Informace
Tož budu dělat novou Pokémoní modifikaci starý DOS hry Mario.
- Datum vytvoření
- Po 28. 02. 2011
- Poslední změna
- Ne 06. 03. 2011
- Dlouhý popisek
- Takže po dlooouhý době sem se rozhodnul vrátit se k vytváření Pokémoní hry, založené na legendární DOS hře Mario, kterou asi většina z vás někdy viděla.Informace o původním Mariu najdete tady: http://www.wieringsoftware.nl/mario/index.htmlMožná ste narazili na verzi, která měla 4 levely a ten poslední nešel dohrát. Ta dokončená verze má 6 levelů a je od ní k dispozici zdarma i zdrojový kód, což znamená, že je možno ji měnit až do úplných základů :)Můj první pokus o Pokémoní Mario začal na jaře 2007. Povedlo se udělat jeden level a změnit nějakou tu grafiku, dokonce i naprogramovat tam 3 další Pokémony (Kecleon, Ditto a Charmander), ale v tom 1: levelu sem použil jen Charmandera, a to jen na ultratajným ostrově ;)O zdrojovej kód prvního Pokamaria sem už dávno přišel, ale spustitelná verze mi zůstala. Pokud si chcete zahrát, je ke stažení na http://lugigalerie.wu.cz/pokemario/pikamario.zipMůžete se i kouknout jak to vlastně vypadá: http://www.youtube.com/watch?v=1H7pZMVL6ZwVe videu je i Charmander, Kecleon a Ditto, ale ty sem hexadecimálně vložil do toho spustitelnýho souboru, takže sem si tím ten level trochu rozprasil. Proto ke stažení dávám tu původní verzi, kde je jen Charmander. Pokud ho někdo najde, tak je dobrej :)A důvod, proč tohle tady zakládám je ten, že od včerejška pracuju na nový verzi, úplně od začátku, kde bude hodně Pokémonů a snad i hodně levelů. Do obrázku budu postupně přidávat grafiku, která se ve hře objeví.Většinou jde o upravené sprity Pokémonů z různých ostatních her, ale s vlastnoručním doupravením a dokreslením dalších obrázků animace. Nix extra originálního v grafice zatím není, ale Pokud by i někdo z vás měl zájem se přidat, mslím že to bude možný :)
- Klíčová slova
- Cubone, Ditto, hra, Charmander, Kecleon, mario, Pichu, Pikachu, Raichu
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
St 09. 03. 2011, 06:27:06
Lugia010719d1
jj, celý je to v Turbo Pascalu, což po školních projektech v C je zajímavá změna. původně sem přemejšlel o tom, že by sem to zkusil naportovat na C, ale na to ještě nemám
Út 08. 03. 2011, 23:28:19
Lugia010719d1
malá ukázka toho, v čem se právě teď hrabu (doufám že se to v komentáři nějak nezdeformuje):
{if (PlayerX1 < X + W) and (PlayerX2 > X) and
(((Data.Mode [Player] in [mdSmall,mdLarge]) and (PlayerY1 = Y))
or ((Data.Mode [Player] = mdFire) and ((PlayerY1 + 14) = Y))) then
begin
Beep (2420);
PlCounter := 0;
PlStatus := stJumping;
PlayerYVel := -15;
{PlayerY1 := PlayerY1 - 20;}
Út 08. 03. 2011, 18:36:56
Lugia010719d1
ne, nedotkla, vždyť sem napsal jen, že to, co tam je teď už je ověřený jako že to funguje, a že časem to možná změním na jiný sprity.. a že děkuju za nápad ;)
Út 08. 03. 2011, 18:15:06
Mightyena Yena
Tak to pořád nemění nic na tom, že je IMO divný a chtělo by to jej předělat ^^ A je to tu snad proto, a jako WIP, ze je to WIP a ze by tu meli lidi komentovat co jim prijde ok/ne ok .. nebo uz se mozna pletu, FA se stava zajimavym mistem.
Takze se omlouvam, ejslti jsem se te dotkla, jen rikam, co mi prijde a nemusis to nutne menit, ze.
Po 07. 03. 2011, 19:07:48
Lugia010719d1
Mightyena: já na většinu Pokémonů používám overworld sprite z HG/SS, ale Dungeon by možná taky šel použít :) Dík za nápad.
BTW tenhle Raichu už v jedny Mario hře byl, a fungoval ^^
U složitějších a lepších obrázků hrozí třeba to, že se to nevejde do velikostního limitu nebo to bude mít moc barev.
No nikdo neříkal že podoba obrázků tady na spritesheetu je konečná ;) je možno upravovat a editovat, a třeba časem bude možný dělat i větší obrázky, pokud zjistím kde všude se v kódu definuje na jakejch souřadnicích to co dělá..
En-Cu-Kou