pikachu.cz >> PokéGalerie >> Galerie >> Lugia010719d1 >> Sprites do Pokémoní hry typu Mario
Lugia010719d1

Sprites do Pokémoní hry typu Mario

Informace

Tož budu dělat novou Pokémoní modifikaci starý DOS hry Mario.
Datum vytvoření
Po 28. 02. 2011
Poslední změna
Ne 06. 03. 2011
Dlouhý popisek
Takže po dlooouhý době sem se rozhodnul vrátit se k vytváření Pokémoní hry, založené na legendární DOS hře Mario, kterou asi většina z vás někdy viděla.
Informace o původním Mariu najdete tady: http://www.wieringsoftware.nl/mario/index.html
Možná ste narazili na verzi, která měla 4 levely a ten poslední nešel dohrát. Ta dokončená verze má 6 levelů a je od ní k dispozici zdarma i zdrojový kód, což znamená, že je možno ji měnit až do úplných základů :)
Můj první pokus o Pokémoní Mario začal na jaře 2007. Povedlo se udělat jeden level a změnit nějakou tu grafiku, dokonce i naprogramovat tam 3 další Pokémony (Kecleon, Ditto a Charmander), ale v tom 1: levelu sem použil jen Charmandera, a to jen na ultratajným ostrově ;)
O zdrojovej kód prvního Pokamaria sem už dávno přišel, ale spustitelná verze mi zůstala. Pokud si chcete zahrát, je ke stažení na http://lugigalerie.wu.cz/pokemario/pikamario.zip
Můžete se i kouknout jak to vlastně vypadá: http://www.youtube.com/watch?v=1H7pZMVL6Zw
Ve videu je i Charmander, Kecleon a Ditto, ale ty sem hexadecimálně vložil do toho spustitelnýho souboru, takže sem si tím ten level trochu rozprasil. Proto ke stažení dávám tu původní verzi, kde je jen Charmander. Pokud ho někdo najde, tak je dobrej :)
A důvod, proč tohle tady zakládám je ten, že od včerejška pracuju na nový verzi, úplně od začátku, kde bude hodně Pokémonů a snad i hodně levelů. Do obrázku budu postupně přidávat grafiku, která se ve hře objeví.
Většinou jde o upravené sprity Pokémonů z různých ostatních her, ale s vlastnoručním doupravením a dokreslením dalších obrázků animace. Nix extra originálního v grafice zatím není, ale Pokud by i někdo z vás měl zájem se přidat, mslím že to bude možný :)
Klíčová slova
Cubone, Ditto, hra, Charmander, Kecleon, mario, Pichu, Pikachu, Raichu
Umístění
Ateliéry
Oblíbenost
 Re Raichátko Darkan the Umbro Kony

Komentáře

Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Pá 01. 04. 2011, 16:17:05
[Avatar]

Lugia010719d1

A sakra.. to je presne to, co potrebuju o.o dík :)

Pá 01. 04. 2011, 15:29:35
[Avatar]

En-Cu-Kou


Pá 01. 04. 2011, 15:20:33
[Avatar]

Lugia010719d1

Zatím to ještě neumřelo :) nedávno sem v malování připravil sprites od Great Ball, Ultra Ball a Master Ball..
sprites přímo z her použít nešlo, protože to bylo moc velký, takže sem vzal ten Pokébal co tam mám a začal překreslovat

Út 15. 03. 2011, 22:24:37
[Avatar]

Lugia010719d1

TaK ty modrý otazníky to už umí taky.. na řadě je pár bonusů a změna ježka na Cyndaquila.... ale myslím že to teď budu muset minimálně na tejden odložit, protože se zase blíží období projektů

Pá 11. 03. 2011, 01:11:27
[Avatar]

En-Cu-Kou

*sigh*
Piráty, kteří používají prošlou zkušební verzi programu bez ohledu na licenci, upozorňuju že tohle téma na Galerii nepatří.

Čt 10. 03. 2011, 13:09:41
[Avatar]

En-Cu-Kou

Ehh... Jestli nepoužíváš nějaký verzovací program tak to rychle naprav – to je jedna z věcí co tě na programátorské škole bohužel nenaučí, ale která je fakt potřeba ^^;
A k RAR jako formátu mám značné výhrady, vzhledem k tomu že RARovací progam stojí €30, a existuje spousta alternativ (7z, zip, tbz).
A ne, Galerie není na zálohování, i když dokončený program sem dát můžeš (podobným způsobem jako Aston hudbu). Na zálohování je onen Github :)

Čt 10. 03. 2011, 00:51:35
[Avatar]

Lugia010719d1

Tož se nám toho dost změnilo
http://www.youtube.com/watch?v=hMlDk5zaKzI
Next on the list: modrej otazník, fungující jako náhodnej generátor bonusů

St 09. 03. 2011, 22:32:29
[Avatar]

Lugia010719d1

ok :D
a co kdyby měla Pokegalerie možnost uploadnout soubory (třeba RAR) na zálohování? ;)

St 09. 03. 2011, 22:29:09
[Avatar]

En-Cu-Kou

Minimálně je to nejlepší způsob zálohování :)

St 09. 03. 2011, 22:27:37
[Avatar]

Lugia010719d1

ECK: no a hrabal by se v tom kódu někdo? :D
uploadnout ten kód někam můžu, ale nevim jestli se najde vůbec někdo další, kdo by se v tom vyznal.. ani já se v tom ještě úplně neorientuju.
Ale spíš by sem potřeboval pomoc s vytvářením levelů..
stačí když to někdo nakreslí, a já to pak nějak přepíšu.. kdyby sem tu vysvětloval, kolik bajtů má bejt na jeden řádek, a že některý se maj zapisovat jako hexadecimální hodnota, protože to kódování neumí, tak by mi pak s tím nemohly pomáhat třeba děti ^^

St 09. 03. 2011, 15:33:24
[Avatar]

En-Cu-Kou

Lugia: Dej zdrojáky na github, launchpad, gitorious, bitbucket nebo prostě někam kde se pak dá spolupracova....
... a já bych se měl dokopat k tomu, abych to samý udělal s L/D ^^;

St 09. 03. 2011, 08:15:32
[Avatar]

Lugia010719d1

Voltorb: ok, tak mi naprogramuj to, že pokud skákající Pokémon narazí do bumpujícího bloku a Pichu/Pikachu/Raichu na něm zrovna stojí, tak nadskočí (Pichu/Pikachu/Raichu) :D

St 09. 03. 2011, 07:01:45
[Avatar]

Voltorb

pascal poznávám, na něm se učíme ve škole xD

St 09. 03. 2011, 06:27:06
[Avatar]

Lugia010719d1

jj, celý je to v Turbo Pascalu, což po školních projektech v C je zajímavá změna. původně sem přemejšlel o tom, že by sem to zkusil naportovat na C, ale na to ještě nemám

Út 08. 03. 2011, 23:34:26
[Avatar]

Raichátko

*
Ano

Út 08. 03. 2011, 23:32:06
[Avatar]

En-Cu-Kou

Packal? O.o

Út 08. 03. 2011, 23:28:19
[Avatar]

Lugia010719d1

malá ukázka toho, v čem se právě teď hrabu (doufám že se to v komentáři nějak nezdeformuje):
{if (PlayerX1 < X + W) and (PlayerX2 > X) and
(((Data.Mode [Player] in [mdSmall,mdLarge]) and (PlayerY1 = Y))
or ((Data.Mode [Player] = mdFire) and ((PlayerY1 + 14) = Y))) then
begin
Beep (2420);
PlCounter := 0;
PlStatus := stJumping;
PlayerYVel := -15;
{PlayerY1 := PlayerY1 - 20;}

Út 08. 03. 2011, 18:36:56
[Avatar]

Lugia010719d1

ne, nedotkla, vždyť sem napsal jen, že to, co tam je teď už je ověřený jako že to funguje, a že časem to možná změním na jiný sprity.. a že děkuju za nápad ;)

Út 08. 03. 2011, 18:15:06
[Avatar]

Mightyena Yena

Tak to pořád nemění nic na tom, že je IMO divný a chtělo by to jej předělat ^^ A je to tu snad proto, a jako WIP, ze je to WIP a ze by tu meli lidi komentovat co jim prijde ok/ne ok .. nebo uz se mozna pletu, FA se stava zajimavym mistem.
Takze se omlouvam, ejslti jsem se te dotkla, jen rikam, co mi prijde a nemusis to nutne menit, ze.

Po 07. 03. 2011, 19:07:48
[Avatar]

Lugia010719d1

Mightyena: já na většinu Pokémonů používám overworld sprite z HG/SS, ale Dungeon by možná taky šel použít :) Dík za nápad.
BTW tenhle Raichu už v jedny Mario hře byl, a fungoval ^^
U složitějších a lepších obrázků hrozí třeba to, že se to nevejde do velikostního limitu nebo to bude mít moc barev.
No nikdo neříkal že podoba obrázků tady na spritesheetu je konečná ;) je možno upravovat a editovat, a třeba časem bude možný dělat i větší obrázky, pokud zjistím kde všude se v kódu definuje na jakejch souřadnicích to co dělá..

Po 07. 03. 2011, 15:09:13
[Avatar]

Mightyena Yena

Ten Raichu je dost divný, nebylo by lepší ho nahradit tím z Dungeon?

Po 07. 03. 2011, 13:55:56
[Avatar]

Lugia010719d1

Pokud by se někdo divil, proč tu kecám o tom, že něco programuju, a přitom to tu není nikde ke stažení:
Hratelnou ukázku sem přidám, až Pikamario2011 bude mít všechno, co bylo ve verzi 2007... Takže ještě pár úprav musím udělat:
Přidat Kecleona, Přidat Ditta, přidat random otazníky, nastavit skákatelnost nepřátel na note block, a vyřešit některý případy, kdy rozbití bloku naruší obrázek za ním.

Ne 06. 03. 2011, 22:20:37

Galerie

Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.

Čt 03. 03. 2011, 17:04:54
[Avatar]

Lugia010719d1

Shayla: teoreticky i Sandslash, ale mám v plánu udělat z jeho umírající verze (obrácený upside down a letící se zvýšenou gravitací do strany) něco, co při kolizi s Pikachu způsobí cdHit... a na to se mi právě hodí to, že Cyndaquil má na zádech plamen. A další sranda je, že ježek se v původním kódu jmenuje Red, takže Cyndaquil není barevně zas tak daleko ;)

Čt 03. 03. 2011, 16:49:22
[Avatar]

Shayla

Nebo Shaymin :D

Čt 03. 03. 2011, 16:31:12
[Avatar]

Lugia010719d1

adeptem na nahrazení ježka je Cyndaquil.

St 02. 03. 2011, 21:15:56
[Avatar]

Lugia010719d1

So... povedlo se mi dneska během několika úmornejch hodin hexadecimálním editorem z binárního exe souboru ty verze 2007 vykuchat data toho 1. levelu, a po dlouhý bitvě s textovým editorem, [kterýmu se nelíbil znak s hex. hodnotou 0x88 a úspěšně mi ho měnil na otazník, což mělo za následek otazníky poházené po zemi tam, kde měla bejt želva (budoucí Cubone)], a zvýšení konstanty určující maximální velikost levelu z asi 200 na 790 (záhadně nějvyšší číslo, který mi kompilátor uznal.. přitom to není rozsah ani Byte, ani Word/Integer o.o) tu mám level, kterej by mi jinak trvalo postavit od nuly určitě víc než tejden :D

St 02. 03. 2011, 20:40:14
[Avatar]

Lugia010719d1

jj, ale musím něco dát i místo červený želvy.. červenýho Cubona těžko.. takže asi Turtwiga.. Squirtle by se sice hodil, ale sprity co mám k dispozici na to nejsou moc dobrý..

St 02. 03. 2011, 15:52:52
[Avatar]

Raichátko

*
miesto zelvy bude cubone a ked sa nanho skoci tak tam ostane miesto krunyra len ta lebka.. ako to mas na obrazku

St 02. 03. 2011, 15:44:30
[Avatar]

Shayla

Místo želvy by tam mohl být Turtwig nabo Squirtle :D

St 02. 03. 2011, 09:21:26
[Avatar]

Lugia010719d1

Teď mě napadlo, že vyšší Bally se vlastně na život asi hodí nejvíc, protože místo coinů mám Pokébally a život je i za 100coinů. So Great Ball bude odpovídat 100 Pokéballům

Út 01. 03. 2011, 23:45:17
[Avatar]

Lugia010719d1

no.. Revive a Max revive vzhledem připomínaj spíš hvězdu, to by se možná hodilo na dočasnou nesmrtelnost.. ale tematicky by se na to hodil spíš repel :P
na ty životy teda asi použiju Great Ball, atd..

Út 01. 03. 2011, 23:38:45
[Avatar]

Raichátko

*
Great Ball- 1 zivot
Ultra Ball- 2 zivoty
Master Ball- 4 zivoty

Út 01. 03. 2011, 23:23:13
[Avatar]

En-Cu-Kou

Revive/Max Revive

Út 01. 03. 2011, 23:21:03
[Avatar]

Lugia010719d1

Random question:
Co mám dát jako věc, za kterou získám extra život? Napadá mě Master Ball, ale bude pak ještě věc, která přidá 2 životy, a možná ještě vyšší.. a vyšší ball než Master pokud vim není..

Út 01. 03. 2011, 23:16:51
[Avatar]

Raichátko

*
ty si blazon :D:D:D budes slavny laska <3

Út 01. 03. 2011, 23:11:47
[Avatar]

Lugia010719d1

Tak už to tu je i s Light Ballem :)
http://www.youtube.com/watch?v=D4jW3tx0_VA
Thunderstone až zejtra.. ten je moc velkej a asi kvuli němu budu muset hrabat i do zdrojovýho kodu, ne jen do grafiky.

Út 01. 03. 2011, 22:31:10
[Avatar]

medvidek

Vypada to hodne zajimave :) pockam si az budou vsechny ty upravy a vsechno hotove pak si s radosti zahraju :)

Út 01. 03. 2011, 22:15:21
[Avatar]

Lugia010719d1

aksile11: no na bossy už sem myslel, ale trenér to asi nebude...
Asi v množině hodnot jednoho bajtu (0..255) rezervuju 4 nebo 5 hodnot pro script block, tzn. v každým levelu se při vyhodnocení toho jednoho bajtu provede něco jinýho :D
takže pokud budu mít level, kterej má 2 mapy (nad zemí a pod zemí), tak v jednom levelu může bejt teoreticky 8 až 10 jednorázovejch věcí (boss nebo jiný kraviny... např že při bouchnutí do otazníku se začnou v levelu náhodně objevovat jiný otazníky nebo z nebe začnou pršet žáby a porostou hrábě.. to už je jedno :D )
BTW chtělo by to vymyslet i nějakej příběh.

Út 01. 03. 2011, 19:41:22
[Avatar]

aksile11

Hele a nějáký boss by mohl být nějáký trenér házející pokébally :DD

Út 01. 03. 2011, 19:13:55
[Avatar]

Lugia010719d1

Light Ball i soothe bell jsou oba zajímavý nápady :) Nejdřív zkusím ten Light Ball a uvidím.. dík :)
a s Thunderstone na Raichu počítám už od roku 2007.. O zdrojáky sem přišel těsně před přidáním Tunderstone
místo kytky.

Út 01. 03. 2011, 18:52:31
[Avatar]

En-Cu-Kou

Light Ball :)

Út 01. 03. 2011, 18:01:37
[Avatar]

Shayla

Dej tam soothe bell :D
a na Raichu Thunderstone xD

Út 01. 03. 2011, 17:33:51
[Avatar]

Lugia010719d1

Shayla: dobrej nápad :)
Já sem teda místo ty ryby chtěl udělat Goldeen, ale možná nakonec bude možný obojí...
BTW zkus vymyslet i co má Pichu sebrat, aby se zvětšil na Pikachu.. Zatím tam mám srdíčko jako happiness, ale graficky mi tam do ty hry nějak nesedí :/

Út 01. 03. 2011, 16:42:01
[Avatar]

Shayla

Diobrý by bylo,kdyby tam místo těch ryb skákali Magikarpové a místo tý žroucí kytky tam byla Carnivine :D

Út 01. 03. 2011, 13:02:19

Galerie

Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.

Út 01. 03. 2011, 01:02:28
[Avatar]

Lugia010719d1

Tak po dvou dnech práce to zatím vypadá takhle:
http://www.youtube.com/watch?v=ViOjcxF4YmE

Po 28. 02. 2011, 19:44:53
[Avatar]

Lugia010719d1

Raichátko: podstata secretů je v tom, že jsou tajný a na většinu z nich narazíš jen náhodou ;)
Hra se dá vyhrát (i PROHRÁT!) i bez nich :D I když přiznávám, že tajný místa zabíraj dost velkou část toho levelu. Takže challenge pro mariomaniaky: hledejte tajný místa :)

Po 28. 02. 2011, 19:28:57
[Avatar]

Raichátko

*
Ja som sa k PikaMariovi uz vyjadrila :) sikovny si, je to super hra.. akurat jak som povedala tak pre bezneho hraca je to trochu nehratelne kedze nema ponatia o vsetkych tych secretoch.. ked to robis teraz odznovu tak ich tam skus dat menej alebo aspon nech su lahsie dosiahnutelne ;)

Po 28. 02. 2011, 15:07:07
[Avatar]

Darkan the Umbro

*
WoW teď si to hraju,ale je to supr,jenom mi dlouho trvalo než jsem našel jak se skáče-alt...ale jinak si to i v téhle verzi zaslouží fav :)

Po 28. 02. 2011, 11:51:18

Galerie

Tento komentář vymazal En-Cu-Kou. Většina uživatelů ho neuvidí. Po 28. 02. 2011, 18:11:33.
Lugia010719d1 nahrál novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.


Počet komentářů na stránku:
3   5   10   20   50   [100]   

Login

Přihlaš se:

Odkazy

Shoutbox

So 06. 04. 2024
Discord server anyone? Napiste ma Kormi1421 :D
St 03. 04. 2024
Tyhle blogy byly super. Škoda, že něco podobného už dnes moc nefunguje. Všichni jsou na Twitteru a Redditu. :D
Út 12. 03. 2024
health
Út 05. 03. 2024
jaký obor btw? já jsem mediální ilustrace
Út 05. 03. 2024
kolidea woahhh... trochu pozdě ale jak to dopadlo?
Po 19. 02. 2024
rip
Čt 15. 02. 2024
real
Čt 01. 02. 2024
WeeWee nekeceeej, tam možná budu nastupovat.... jsem tam už přijata, teďka čekám na výsledky z AVU. Sutnarka je skvělá škola.
St 22. 11. 2023
pika pika
So 21. 10. 2023
lupiku byl jsi šťouchnut
Út 03. 10. 2023
lolian doufam ze vis ze na tebe vzpominam... (ne creepy zpusobem) a taky na aksile kdykoliv vidim NCIS...

Hledání

Galerie

Seznam galerií
Seznam obrázků
[Avatar]
Re (137)
*
[Avatar]
Kyuubreon (79)
[Avatar]
JupiterSG (282)
[Avatar]
Nia Wolf (184)
[Avatar]
1elda1 (47)
[Avatar]
FireAnne (183)
[Avatar]
Marichu (118)
[Avatar]
Shayla (82)
[Avatar]
Sora Akihiru (35)
Mightyena Yena (91)
Ashelinka (96)
Raichátko (67)
*
Black_Diaraikia (19)
Vaporea (80)
Rentoraa Thunder (104)
aksile11 (253)
Hiroshine (24)
Latiosek2 (102)
Rukario Nakamura (47)
Kashua (30)
Pan Smeargle (13)
Ikahodo (11)
Lugia010719d1 (54)
naty108 (134)
Suicune Wolf (101)
En-Cu-Kou (45)
Miju Bery (25)
Frox26 (28)
Rosnička (19)
RAPTOR (65)
Sabrina Psypat (43)
Gardi (22)
Kocour (7)
saguaro (114)
Akillana (151)
b.dragon (35)
Charizardman (57)
Aston (17)
Raste (10)
Dragoniss (5)
Dark Ellie (23)
Maaya (27)
Marky (7)
Laprásek (56)
Grovajl (7)
Draaga (2)
Jeane (32)
Vitani (87)
sudowoodo (4)
Arcanine (3)