Hmm, to je vážně docela pěkně pojatá quilava ;) Líbí se mi, jak jsi její tělo protáhla ocasem, což mu dodalo na dynamičnosti a také musím pochválit tlapky, které vypadají velice efektně a to právě proto, že jsi zvolila styl s drápky u předních a klasické poké-tlapky u zadních a právě to je, podle mne, super, takhle je od sebe odlišit ;)
Jenom bych teda něco málo poupravil na anatomii...
-Zadní nohy bys mohla trochu snížit, ať nemá zadek tak moc vysoko. Přeci jen, u tvorů takovéto postavy vypadá přirozeněji a líbivěji, když jde horní linie těla (hřbet) trochu dolu, takže nakonec bude zadek vždy níž, než kohoutek. Každopádně tvar linie hřebu by takto mohl zůstat, jen by to chtělo ubrat tak ten půl centimetr z oblouku zadku a tomu pak také přizpůsobit zadní končetiny.
-Krk/hlava... Tady vidím jeden zásadní problém, kterého jsem si všimnul již u tvých předchozích obrázků. Očividně ti dělá problém odhadnout správnou délku a šířku krku ku velikosti hlavy.
Tady třeba, máš moc široký krk na to, jak malá hlava je na něj napojena ^^; Přechod mezi krkem a hlavou by měl být vždy plynulý a ne "krk a na něm pic, malá hlavička" ^^;
Takže, co by s tím šlo udělat?
.Buď by šlo zvětšit hlavu, aby byla úměrná tloušťce krku a onen přechod mezí ní a krkem byl plynulejší, takřka v jedné linii.
.Nebo Prostě uber tloušťku krku, ať není tak "macatý".
.Nebo by šel ten krk ještě prodloužit, kdy by se postupně zužoval, až na potřebnou velikost ku hlavě...ale tady hrozí, že bys ve výsledku dostala brontosaura :D
Já osobně, když se tak na tento obrázek dívám, bych volil zúžení krku ;)
Nom, to je tak asi vše. Je tam ještě pár dalších drobností, ale to už dejme tomu, nechejme to zatím tak být, stačí, když bys poupravila ty zadní nohy/výšku zadku a ten krk :3
So 25. 12. 2010, 12:46:18
Galerie
Raichátko nahrála novou verzi obrázku. Stará verze je k dispozici zde.
Wind:já taky ne...ale jak jsem už napsal "možná to ma tak být...možná to má být taková ta změna...takova šelma...:D" možná to je přeměna Quilavy na Šelmu Quilavu... :D
Windshadow