Vypada to hodne zajimave :) pockam si az budou vsechny ty upravy a vsechno hotove pak si s radosti zahraju :)
Sprites do Pokémoní hry typu Mario
Informace
Tož budu dělat novou Pokémoní modifikaci starý DOS hry Mario.
- Datum vytvoření
- Po 28. 02. 2011
- Poslední změna
- Ne 06. 03. 2011
- Dlouhý popisek
- Takže po dlooouhý době sem se rozhodnul vrátit se k vytváření Pokémoní hry, založené na legendární DOS hře Mario, kterou asi většina z vás někdy viděla.Informace o původním Mariu najdete tady: http://www.wieringsoftware.nl/mario/index.htmlMožná ste narazili na verzi, která měla 4 levely a ten poslední nešel dohrát. Ta dokončená verze má 6 levelů a je od ní k dispozici zdarma i zdrojový kód, což znamená, že je možno ji měnit až do úplných základů :)Můj první pokus o Pokémoní Mario začal na jaře 2007. Povedlo se udělat jeden level a změnit nějakou tu grafiku, dokonce i naprogramovat tam 3 další Pokémony (Kecleon, Ditto a Charmander), ale v tom 1: levelu sem použil jen Charmandera, a to jen na ultratajným ostrově ;)O zdrojovej kód prvního Pokamaria sem už dávno přišel, ale spustitelná verze mi zůstala. Pokud si chcete zahrát, je ke stažení na http://lugigalerie.wu.cz/pokemario/pikamario.zipMůžete se i kouknout jak to vlastně vypadá: http://www.youtube.com/watch?v=1H7pZMVL6ZwVe videu je i Charmander, Kecleon a Ditto, ale ty sem hexadecimálně vložil do toho spustitelnýho souboru, takže sem si tím ten level trochu rozprasil. Proto ke stažení dávám tu původní verzi, kde je jen Charmander. Pokud ho někdo najde, tak je dobrej :)A důvod, proč tohle tady zakládám je ten, že od včerejška pracuju na nový verzi, úplně od začátku, kde bude hodně Pokémonů a snad i hodně levelů. Do obrázku budu postupně přidávat grafiku, která se ve hře objeví.Většinou jde o upravené sprity Pokémonů z různých ostatních her, ale s vlastnoručním doupravením a dokreslením dalších obrázků animace. Nix extra originálního v grafice zatím není, ale Pokud by i někdo z vás měl zájem se přidat, mslím že to bude možný :)
- Klíčová slova
- Cubone, Ditto, hra, Charmander, Kecleon, mario, Pichu, Pikachu, Raichu
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Tyto komentáře se týkají starší verze obrázku.
Út 01. 03. 2011, 22:15:21
Lugia010719d1
aksile11: no na bossy už sem myslel, ale trenér to asi nebude...
Asi v množině hodnot jednoho bajtu (0..255) rezervuju 4 nebo 5 hodnot pro script block, tzn. v každým levelu se při vyhodnocení toho jednoho bajtu provede něco jinýho :D
takže pokud budu mít level, kterej má 2 mapy (nad zemí a pod zemí), tak v jednom levelu může bejt teoreticky 8 až 10 jednorázovejch věcí (boss nebo jiný kraviny... např že při bouchnutí do otazníku se začnou v levelu náhodně objevovat jiný otazníky nebo z nebe začnou pršet žáby a porostou hrábě.. to už je jedno :D )
BTW chtělo by to vymyslet i nějakej příběh.
Lugia010719d1