Pokéball
Informace
Tak se zase pokouším o 3D c: (pokébally jsou na tohle takové vděčné xD)
- Datum vytvoření
- Po 28. 09. 2015
- Poslední změna
- Po 28. 09. 2015
- Dlouhý popisek
- Tak trochu jsem uvízla na Widlích (testuju desítky) a jelikož tu nemám solidní kreslící program, tak jsem se zase podívala na Blender. Po asi půlhodině hledání jsem našla i staré soubory, takže možná někdy dodělám i toho Aegislashe, i když nic neslibuju, protože je strašný :"DZlepšení od minula:1) Ovládla jsem renderování. Do určité míry. Zatím teda ale jen Cycles. Příště se podívám na základní Blenderovský, ale po tom, jaké věci dělal na právě Aegislashovi se mi do toho moc nechce. xD2) JEDINÝ OBJEKT MUEKEKEKE. Mnohem přehlednější, mít jednu kouli co člověk akorát upravuje než X různých objektů co spolu nejsou spojené.3) Jakž takž teď ovládám subdivision surface (aneb jak udělat velmi hranatě vypadají objekt v cosi hladšího a nenadělat si s tím 3000 problémů). Yay. Asi nejdůležitější modifier mám zhruba za sebou. Příště možná mirroring.Co zlepšit:1) Zjistit, jak to udělat blyštivější (a jestli to v Cycles o moc víc vůbec jde), ovládnout ty zatracená světla2) Znovuobjevit jak udělat průhledné pozadí při renderování3) Tlačítko ani díra nejsou pořádné kruhy, spíš takové podezřelé ovály. Příště líp naplánovat postup, aby se to neopakovalo. >:c4) Zatraceně už zjistit jak se vybírají svislé vs. horizontální pruhy a jak mezi nimi přepínat aniž bych měla pocit že to je loterie, co se zrovna vybere5) nedělat všechno ručně a namáhavě a trochu přemýšlet
- Klíčová slova
- 3D, Blender, pokeball
- Umístění
- Ateliéry
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Galerie