připadá mi divné, že dark verze je černo-bílá, a light verze bílo-zelená
L/D: tabulky a texty
Informace
Trocha, řekněme, designu ^^;
- Datum vytvoření
- Ne 13. 02. 2011
- Dlouhý popisek
- Komu se to nelíbí ať dá vědět co nejdřív, dokud to bude snadné změnit.Loga a pozadí titulní obrazovky se ještě musí dořešit.Okno těch her má standardně 768x576px, což je 3x vyšší rozlišení než na NDS. Tomu odpovídá základní mřížka o rozteči 24px, což by na NDS dělalo známé 8x8 čtverečky, které na konzole prostě patří :)A co se fontu týče, myslím že Titillium je netradiční a docela hezký. Má li někdo hezčí volně použitelný sans-serif s podporou češtiny, nechť se podělí!Chce-li si někdo hrát: inkscapové SVG je na http://fanart.pikachu.cz/art/special/9250/title.svgz a font na http://fanart.pikachu.cz/art/special/9250/titillium.tbz2
- Klíčová slova
- light/dark
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
-
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Ne 13. 02. 2011, 14:02:57
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Elda: Ani nechci, jednotný font vypadá mnohem líp. A v tabulce se třemi řádky přehlednost zas tak potřebná není :)
Hina: Zeptá se to, jestli chceš uloženou pozici přepsat. A asi to i automaticky udělá zálohu, ale ta se nebude dát obnovit přímo ze hry.
Ne 13. 02. 2011, 13:55:06
![[Avatar]](/avatars/1294.png)
Hina

chci se zeptat...co by se stalo kdyby byl nějaký člověk uprostřed hry a zmáčknul by omylem Novou hru?Bude tam ta předchozí??
Ne 13. 02. 2011, 13:53:07
![[Avatar]](/avatars/669.png)
1elda1
Moc se mi to líbí, jen bych navrhla - nechtěl bys nějak graficky oddělit ten "čas", "odznaky" a "pokédex" od konkrétních údajů? Třeba tučným písmem nebo jinou barvou...nevím, možná, že by to bylo přehlednější :)
filozof