hledala jsem tileset s vodou, ale nic jsem nenašla :/
Region pro Re
Informace
Nom tak zatim jen mapa :-) Na prvním obrázku je region normálně, na dalším jso čísla cest a na posledním města jmen a některých míst. Čísla nakonec začínají 901. Re chtěla, aby tam bylo hodně ostrovů, tak snad okej v tomto ohledu...
- Datum vytvoření
- Út 25. 08. 2009
- Poslední změna
- Po 29. 03. 2010
- Dlouhý popisek
- Nom tak zatim jen mapa :-) Na prvním obrázku je region normálně, na dalším jso čísla cest a na posledním města jmen a některých míst. Čísla nakonec začínají 901. Re chtěla, aby tam bylo hodně ostrovů, tak snad okej v tomto ohledu :-)Poznámky:1. Na konci se vracíš do startovního města Smaloete town a odtamtud tě odveze loď k Victory road.2. Je tam hodně míst na legendy, aby se jich tam vešlo hodně. Budou tam i některé "starší" legendy.3. Re, řekni prosím, jaké chceš, aby měl region jméno :-)4. K Ented town vede most
- Klíčová slova
- light/dark, region
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
St 27. 02. 2013, 10:19:25
En-Cu-Kou
Jeden čtvereček na tom plánku co jsem posílal by měl být 32x32. Takže jezero by bylo 96x96.
St 27. 02. 2013, 02:57:25
Hina
Jo a jak by měla být zhruba ta mapa velká, říkal jsi 32x32 dlaždic nebo násobky, ale 32x32 je málo, 64x64 je moc a 32x64 nebo 64x32 snad ani na takovu mapu použít nemůžu, tam se mi nejlíp hodí čtverec..
St 27. 02. 2013, 00:59:13
En-Cu-Kou
Hina: To je pro tvorbu map celkem jedno. Hlavní je zhruba dodržet velikosti.
Tady je stará pracovní verze se čtverečkama, podle které se dá řídit: http://fanart.pikachu.cz/temp/overworld.png (to kolem začátku ignoruj, to jsou už poskládané mapy).
Je to celkem hornatá krajina, jezero je skoro pod vrcholkem. Mezi Route 903 a 925 by měl být celkem vysoký kopec, nmevadilo by kdyby dosahoval až k 901/902.
Chceš-li to ozvláštnit, může z jezera vytékat potok, klidně zčásti mimo herní mapy. Nějaký takový jsem si nakreslil do té pracovní verze, nemusíš se tím řídit.
St 27. 02. 2013, 00:03:58
Hina
Route 904 je i s jezerem nebo má jezero nějaké jméno a jsou to dvě rozdílné mapy?
Ne 29. 01. 2012, 23:12:52
filozof
ECK: vzhledem k tomu že se LD začíná zase rozjíždět, trochu jsem se vyhecoval a poslal ti ten příběh.
Po 11. 10. 2010, 21:22:04
filozof
tak jo. nic hrozného se nestane, když to v první verzi nebnude. napíšu to :)
Po 11. 10. 2010, 21:11:22
En-Cu-Kou
Jo, pravděpodobně to tak bude. Přijde mi lepší začít s jedním regionem :)
Po 11. 10. 2010, 21:07:17
filozof
aha, tak mě to nevadí, tak já to teda zkusím napsat. a jinak, to s tím že to v první verzi hry asi nebude jsi to myslel tak, že se nejdřív vydá verze ve které bude jen ta část mapy ve které se odehrává první liga a ten zbytek bude zpřístupňený až s novou verzí hry která bude vydána až později?
Po 11. 10. 2010, 21:00:31
En-Cu-Kou
Viz Voltorbův komentář z 29. 03.
Nic moc víc k téhle oblasti, myslím, nikdo nevymyslel...
Po 11. 10. 2010, 20:54:37
filozof
jakože se to zřístupní až v průběhu hry? a znamená to že teda ty věci vymýšlet nemám?
Po 11. 10. 2010, 20:49:54
En-Cu-Kou
f: Ta východní část mapy bude dostupná až po lize, v první verzi hry pravděpodobně nebude vůbec.
Po 11. 10. 2010, 20:42:27
filozof
pokud to nikomu nebude vadit, "beru" si Rock city (tím nemyslím že si ho zabírám, ale prostě zkusím vymyslet nějaký vedlejší příběh, čím by mohlo být město zajímavé, čím by se oblast odlišovala od ostatních. jestli se zmůžu na víc nevím). jinak bych se chtěl k tomu příběhu zeptat v jakém má být asi tak duchu a jestli je něco co bych měl vědět předtím než začbu psát.
Po 11. 10. 2010, 18:37:47
En-Cu-Kou
Začal jsem dělat poznámky k regionu, jsou ve třetím dokumentu (lidi kolem pokédexu a útoků ví). Pozor, obsahuje nějaké ty spoilery, tak to prosím moc nešiřte, ať nám v Česku zbude někdo, kdo si tu hru užije se vším všudy :)
Jsou tam nějaké změny proti Voltorbově mapě, doufám že to nevadí...
Ne 10. 10. 2010, 17:42:19
Voltorb
ECK: Udělám to rád, ale počítej s tim až někdy koncem příštího tejdne, nejspíš až o víkendu - budem teď mít ve škole nějaký testy tak ať ještě nepropadám :-D
Ne 10. 10. 2010, 16:21:12
En-Cu-Kou
Voltorbe, mohl bys prosím ještě udělat verzi bez cest a měst?
V podstatě potřebuju jenom tu modrou, dvě zelené a hnědou barvu; přechody kolem pobřeží můžu dodělat na počítači (když mazat je nemusíš, tam kde už jsou).
Ne 26. 09. 2010, 22:33:36
Voltorb
Pokud budu mít čas, nakreslim mapu celýho toho ostrova, na kterym je route 940 +Tridrid city, Mediumcave city a Blue town :-D
So 25. 09. 2010, 14:23:48
En-Cu-Kou
To by bylo fajn ^_^
A kdyby se sešli dva, není problém – jezer je na mapě dost :)
So 25. 09. 2010, 14:13:54
Akillana
Pokud je L/D ještě aktuální a Windshadow už nemá zájem o nakreslení toho fakemona... tak bych se toho taky klidně ráda ujala :)
Pá 20. 08. 2010, 06:51:17
En-Cu-Kou
No, proto to sem píšu, aby se toho někdo ujal ^^; Buď originální :)
Čt 19. 08. 2010, 23:35:59
En-Cu-Kou
To jezírko v levém dolním rohu by chtělo nějakého endemického pokémona; ať už žabovitého, elasmosauroidního nebo třeba kytičkového. Neměl by být příliš nápadný (=malý a bezvýznamný, nebo těžko nalezitelný, nebo se schopností se zneviditelnit, nebo podobně ...). Je to ale celkem brzo ve hře, takže nic příliš silného.
Chce se ho někdo ujmout?
So 10. 07. 2010, 15:13:59
Hina
pořád se mi ty cestzy nezamlouvají.mám tak pomalého kompa.To znamená že kdyby ta hra opravdu vznikla(pravděpodobnost 10 ku 100) tak bych v té mapě bloudila.ale jinak moc povedená mapa.
Pá 09. 07. 2010, 21:32:51
papoušek
nemusí to být popořadě v G,S,C je route (teď nvm) vlevo a route po ní je na druhý straně :D
Pá 09. 07. 2010, 20:51:44
Hina
ty cesty jsou takové "divné". třeba 1 směřuje k 2 a z dvojky musíš jít na pětku?Nemělo by to být popořadě?
Po 29. 03. 2010, 22:42:47
Nidoking
AAA zase XD chcel som napisat aj pointu preco, ale nenapisal som XD No, on povodne ten Eevee utiekol od Teamu Rocket a mal nejaky implantat ktory mu to dovoloval :) Sorry, ze som to nenapisal skor >.<
aksile11: Dakujem :)
Po 29. 03. 2010, 22:29:41
aksile11
Nido: Velikost je 619x1258 . Je to u malinkatého náhledu a počtu komentářů.
Po 29. 03. 2010, 22:29:25
Bill Watson
Nidoking: no tak to uplne podkopava pravidla pokemonov...to akoze na eeveeho utoci graveler tak sa vyvinie uplne bez nicoho na vaporeona a potom ide nanho co ja viem sceptile tak sa vaporeon premeni na flareona? trochu chore mi to pride...proste eeveelutions 4ever
Po 29. 03. 2010, 22:26:45
Nidoking
Bill Watson: V mange sa Eevee menil podla toho, aky typ nanho siel, vzdy tak, aby bol nanho super effective. Akoze nie do hry, ale bolo to celkom zaujimave :3 A to s tou zahradkou a ulohou chytit Eeveeho mi prijde celkom fajn :3
Ikaros: Suhlasim, podla mna je Eevee poke ako kazdy iny :) teda takmer, na niektore veci nema <3
Encu: Ved mozes urobit posuvaciu mapu, nie? ze budes vidiet nejaku cast a budes sa moct po tej mape pohybovat...
A aj mne sa to paci ^^ a celkom sa mi to na obrazovku vojde, ved to ma len... Volti, aka to je velkost? (v pixeloch?)
Po 29. 03. 2010, 22:22:43
En-Cu-Kou
Jak se tak na to koukám, je tu ještě jeden problém...
Ve hrách jsou ty cesty a města poskládané na mřížce 8x8 pixelů, ale tady ne... Je to schválně? ^^;
Po 29. 03. 2010, 21:21:36
Bill Watson
podla mna encu skor mysli na vysku a sirku mapy ktora pojde do hry...a inak aj obrazok v celokuku sa mi vojde aj na vysku aj na sirku...
Po 29. 03. 2010, 20:13:04
filozof
ECK: jako na výšku nebo na šířku? na výšku se to nevešlo už předtím a na šířku se mi to pořád vleze
Po 29. 03. 2010, 19:59:50
En-Cu-Kou
Ostrovy dokolečka jsou takhle mnohem lepší :)
Mimochodem, Voltorbe, zkontroluj si prosím e-mail.
Po 29. 03. 2010, 18:27:19
En-Cu-Kou
Éh... Ale teď se to nevejde na obrazovku ^^;
Já bych se tímhle přídavkem zabýval až později.
Po 29. 03. 2010, 18:20:05
Bill Watson
Ikaros: v ziadnom pripade nie je eevee taky ako ostatni...eeveelutions su vynimocni! btw voltorb velmi a mi to teraz paci...super
En-Cu-Kou