ja hledam vzdy orandzovou XD.
Poké center
Informace
Jiná představa o poké centru, už i s texturou.
- Datum vytvoření
- Po 21. 02. 2011
- Dlouhý popisek
- 141 polygonů
- Klíčová slova
- center, L/D, light/dark
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
-
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Út 22. 02. 2011, 19:57:48
![[Avatar]](/avatars/237.png)
Re
Já bych udělala spodek pokecentra jakkoliv, ale střechu červenou :) Od RSE bylo středisko vždycky s červenou střechou, totiž :) Když člověk vleze do města, hledá automaticky červenou střechu
Út 22. 02. 2011, 16:37:27
![[Avatar]](/avatars/889.png)
Shayla
teď mi to připomíná tu chajdu z George z džungle né,že bych se na to koukala,ale sestřenka jo :D
Út 22. 02. 2011, 12:07:45
![[Avatar]](/avatars/677.png)
Lolian

Prvni, co me napadlo kdyz jsem to videla, bylo: jeee, Electrode se zahradkou na hlave xD
Vazne, co je to zeleny tam na hlave? O.o Jinak je to suer napad, originalni...rozhodne lepsi nez ten protiatomovej kryt xD Cim dele se na to koukam, tim vice se mi to zacina libit :33 +fav
Út 22. 02. 2011, 00:17:43
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Zvětšit/zmenšit to není problém, jde jen o to aby textura měla správný počet pixelů. Jinak kdybys mohl použít jako jednotku onen čtvereček (tj. pokécentrum by bylo 4 nebo 5 jednotek široké, dveře 1 jednotku), bylo by to fajn.
Co do poměru šířka/hloubka/výška a pohledu se můžeš inspirovat hrama: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pok%C3%A9mon_Center#Differences_among_generations
Šířka a hloubka je vždycky v celých čtverečcích.
Zakomponovat to do hry bude bohužel trochu trvat, používám 2D engine, takže to musím napřed dopsat :) Ty transformace a matice kolem 3D zobrazení celkem ovládám, jen na to musím mezi školou najít čas :)
Út 22. 02. 2011, 00:06:12
![[Avatar]](/avatars/765.png)
Raste
Problémy s počtem polygonů se dají lehce vyřešit. Ta barva střechy a ostatní designové věci taky, ale abych upravil velikost na 4x24px(šířka), hloubka?, výška? - ty dva parametry bych taky potřeboval znát. Navíc by bylo potřeba tento model vyzkoušet ve hře, abych věděl jakou velikost v pixelech(čtverečcích) zabírá tam, jelikož 3Dmax nemá stanovenou jednotku 1px, i když by se to teoreticky dalo přepočítat. Pokud se ti teda chce, napiš a já ti ten model pošlu, ať můžeš zjistit co a jak.
Po 21. 02. 2011, 23:49:09
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Juj, že by to nakonec opravdu bylo ve 3D jako DPP? To by bylo fajn :)
Technické věci:
Nemyslím že má cenu dělat takové detaily jako dávat té zelené střeše tloušťku – úplně tam postačí jen ty vrchní polygony.
Mapy v pokéhrách jsou rozdělené na čtverečky, v L/D bude mít čtvereček šířku 24px. Tradičně jsou pokécentra široká 4 (do R/S) nebo 5 (od FR/LG) čtverečků. Dveře musí zabírat jeden celý čtvereček, aby se do nich hráč vešel. Tohle pokécentrum vypadá na 3 čtverečky (3x dveře), což je doscela málo :(
Jinak můžeš vzít v úvahu, že ten model bude ve hře vidět jen zepředu/zvrchu a trochu ze stran, a ten počet polygonů dál snížit.
Taky nebude stínování, to je potřeba nakreslit přímo do textury.
Na druhou stranu textura samotná by měla být detailnější; ideálně těch 24px na čtvereček a s 2px černými konturami.
A ty netechniké:
Mohlo by mít červenou střechu (a pokémart modrou)? To už je taková tradice, kterou si myslím není důvod porušovat.
O tom kulatém tvaru mám zatím pochybnosti, ale může nakonec fungovat, uvidíme :)
En-Cu-Kou