Jaký je vlastně mezi Light a Dark rozdí?( já se v tom moc neviznám =))
L/D: tabulky a texty
Informace
Trocha, řekněme, designu ^^;
- Datum vytvoření
- Ne 13. 02. 2011
- Dlouhý popisek
- Komu se to nelíbí ať dá vědět co nejdřív, dokud to bude snadné změnit.Loga a pozadí titulní obrazovky se ještě musí dořešit.Okno těch her má standardně 768x576px, což je 3x vyšší rozlišení než na NDS. Tomu odpovídá základní mřížka o rozteči 24px, což by na NDS dělalo známé 8x8 čtverečky, které na konzole prostě patří :)A co se fontu týče, myslím že Titillium je netradiční a docela hezký. Má li někdo hezčí volně použitelný sans-serif s podporou češtiny, nechť se podělí!Chce-li si někdo hrát: inkscapové SVG je na http://fanart.pikachu.cz/art/special/9250/title.svgz a font na http://fanart.pikachu.cz/art/special/9250/titillium.tbz2
- Klíčová slova
- light/dark
- Umístění
- Ateliéry
- Oblíbenost
-
Komentáře
Prosím, přihlaš se. Pak můžeš přidávat komentáře.
(Jak? Podívej se do pravé lišty)
Po 14. 02. 2011, 15:19:22
![[Avatar]](/avatars/163.png)
Akillana
Ach jo, a já pixely tak ráda ^^; ale malý obrázky se mi teda taky zamlouvaj víc :)
Ne 13. 02. 2011, 20:42:45
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Nejsem nijak proti spritům (ve smyslu malých pixelartů ^^;), ale přijde mi že je s nimi spousta zbytečné práce, která se v téhle velikosti tolik nevyplatí. Ale co já o tom vím, že :)
Ne 13. 02. 2011, 20:24:27
![[Avatar]](/avatars/65.png)
Gabi Empy
Já bych navrhovala jako animaci:
Light-chvilinku tmavá obrazovka, pak se rozsvítí zelené proužky Tifady, potom by mohlo být něco jako rozsvícení a bude vidět nějaký místo důležitý v příběhu co souvisí s Tifadou za dne, Tifada třeba může udělat 'Tifady zvuk'... Záleží na dýlce, jestli delší tak obrázky starterů/důležitých charakterů... ^^
Dark-Bílo, pak se zobrazí Rodllionovy modrý pruhy, pak se jakoby setmí (nebo stejně jako u Tifady, že to bude rychlejší...) a spolu s tím se uvidí důležité místo za noci/tmy, Rodllionův "zvuk"...
Detaily se můžou třeba měnit, nebo může být u Tifady na začátku světlo a naopak ^^
Ne 13. 02. 2011, 20:22:36
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Koukněte na celokuk, jak je ta obrazovka velká. To není na sprity, ale na malé obrázky :)
Brzo budu potřebovat chibi verze hrdiny a hrdinky, aspoň obrysy, abych měl s kým chodit po mapě...
Ne 13. 02. 2011, 20:17:38
![[Avatar]](/avatars/630.png)
aksile11
Kony: Já bych se Arkeise neptala, je to hra fanartu, tak ať jsou spitky z fanartu taky :)
Ne 13. 02. 2011, 20:13:43
![[Avatar]](/avatars/1163.png)
Kony
Už existuje nějakej příběh k tý hře? Podle toho by se dala udělat nějaká ta animace...
A kdo nám bude dělat Sprity? (Omlouvám se, pokud jste to už někde psali) Mohli bychom se zeptat Arkeise :D
Ne 13. 02. 2011, 20:11:38
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Re: Yay! Loga nejspíš budou i u té legendy, takže máš jen půlku obrazovky. Jsem zvědavý jak s ní naložíš :)
Všichni: Ještě předtím bude animace. Má někdo nějaké návrhy? A taky by tam měla být nějaká hezká hudba XD
Ne 13. 02. 2011, 20:09:46
![[Avatar]](/avatars/65.png)
Gabi Empy
Jestli bude možnost resetit legendy, uvítala bych nastavení možnosti přeskočit "klikni" + opening, pokud bude ^.^
A jinak se mi obě dvě okna líbí, sice nevím, jestli si vezmu light nebo dark, ale nevadí :D
Ne 13. 02. 2011, 19:45:50
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
To závisí jenom na tom, jestli seženu nějaký hezký obrázek Tifady/Rodlliona XD
Ne 13. 02. 2011, 19:36:33
![[Avatar]](/avatars/237.png)
Re

a ECK? Bude tam na hlavni obrazovce automaticky tohle, nebo tam bude ten obrazek TIfady/Rodlliona a pres ne to "Klikni" a tohle se objevi až pak?
Ne 13. 02. 2011, 15:08:19
![[Avatar]](/avatars/669.png)
1elda1
Já bych ty barvy určitě nechala takhle, vytváří spolu pěkný kontrast. Jako ta zeleno-bílá a tyrkysovo-černá.
Ne 13. 02. 2011, 15:07:09
![[Avatar]](/avatars/630.png)
aksile11
Filé, ty barvy jsou asi podle barev legend, Tifada má bílou se zelenou a Rodllion (či jak se píše) má černou s modrou. :)
Ne 13. 02. 2011, 14:59:28
![[Avatar]](/avatars/490.png)
filozof
připadá mi divné, že dark verze je černo-bílá, a light verze bílo-zelená
Ne 13. 02. 2011, 14:02:57
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
Elda: Ani nechci, jednotný font vypadá mnohem líp. A v tabulce se třemi řádky přehlednost zas tak potřebná není :)
Hina: Zeptá se to, jestli chceš uloženou pozici přepsat. A asi to i automaticky udělá zálohu, ale ta se nebude dát obnovit přímo ze hry.
Ne 13. 02. 2011, 13:55:06
![[Avatar]](/avatars/1294.png)
Hina

chci se zeptat...co by se stalo kdyby byl nějaký člověk uprostřed hry a zmáčknul by omylem Novou hru?Bude tam ta předchozí??
Ne 13. 02. 2011, 13:53:07
![[Avatar]](/avatars/669.png)
1elda1
Moc se mi to líbí, jen bych navrhla - nechtěl bys nějak graficky oddělit ten "čas", "odznaky" a "pokédex" od konkrétních údajů? Třeba tučným písmem nebo jinou barvou...nevím, možná, že by to bylo přehlednější :)
Ne 13. 02. 2011, 13:38:54
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
diana: Emulátorové věci neplánuju.
Jinak když se podíváš na pokéhry, zjistíš že mají napřed obrazovku s legendou a nápisem PRESS START, a pak další obrazovku s obrovskými tlačítky. A to dokonce i u her na DS, které mají dva displeje ^^;
Ne 13. 02. 2011, 13:28:15
![[Avatar]](/avatars/163.png)
Akillana
Me nejvíc ze všeho zajímá - bude rychlý save (což znamená že u emulátoru si to můžu savnout i během bohe) a zrychlení (u emulátoru mezerník)?
Já si teda nemůžu pomoct, ale okna na titulní straně mi přiapdaj příliš velký - že by tak zabírali značnou část stránky... kdyby tam dostali nějaké velké místo legendy, nebudu proti.
Ne 13. 02. 2011, 13:24:55
![[Avatar]](/avatars/2.png)
En-Cu-Kou
To není zelené jen nastavení, takhle nějak budou vypadat všechny meníčka jako batoh, vybírání útoků v zápasech, move tutoři a podobně.
A ne, nemám tři odznaky ^^; To nejsou screenshoty, ale návrhy :)
Ne 13. 02. 2011, 13:18:02
![[Avatar]](/avatars/630.png)
aksile11
Jee, to vypadá že skončím nakonec na Light XD Zelenééé nastavení :3
Btw, a to už máš vážne 3 odznaky, nebo tam jsou jen proto aby tam ty odznaky nějáké byly? :D
Zelené nastavení rulez :D
Hina