f: Ještě jednou si přečti tu část mého komentu, kde se zmiňuji o neudělování rad...
..."Když vám přijdou nudný až dokonce otravný, já s tím klidně hned přestanu a vy budete kreslit dál stejně hnusně jako do teď, jelikož již nebude nikoho, kdo by vám chtěl konstruktivně radit, když vás ty rady otravují ^^;;;"...
Tak, a pokud jsi četl opravdu pozorně a toršičku u toho i přemýšlel, už nejspíš sám tušíš, že je tvůj koment naprosto zcestný a napadá něco, co jsem tak, jak to říkáš ty, vůbec nemyslel ^^;
U: Ano, jsou tací, kteří se sami dokáží vypracovat. Sami se inspirují nejrůznějšími tutoriály či obrázky a technikami ostatních, sami se ptají druhých, když si s něčím nejsou jisti, sami se dokáží zaměřit i na ty nejmenší detaily a hlavně, sami dokáží vycítit, když se jim něco nepovede.
Pro takové lidi není učitele třeba. Ale pro všechny ostatní je nejlepší, když jim někdo řekne, co se nepovedlo, proč se to nepovedlo a jak se toho příště vyvarovat. Protože, konstruktivní kritika přináší do jejich hlav nápady, na které by sami často nepřišli a hledat by je to nenapadlo, nebo by nevěděli kde. Navíc, každý má tak trochu svůj vlastní specifický problém a tak je nejlepší, když dostane radu týkající se přímo toho problému a ne jen návod na dokonalý obrázek, který jaksi neobsahuje řešení toho problému, protože s ním prostě nepočítá.
filozof